Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:01:01 GMT

«مهران پندار» چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۱۲۶

«مهران پندار» چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهران پندار از شهرستان میناب به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان سال ۹۹ معرفی شد.

به گفته سعید عبدلی رییس حوزه هنری هرمزگان، وی فردی مبتکر در شاخص هنر گرافیک است و فعالیت‌های متعهدانه خود در عرصه هنرهای تجسمی و گرافیک در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی و همچنین افتخارات وی در جشنواره‎های خارجی و داخلی باعث این انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه هنری انقلاب اسلامی هر ساله از ۲۰ تا ۲۶ فروردین به مناسبت شهادت سید مرتضی آوینی و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی متعددی را در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید و اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چهره برتر هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی