Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان اجرای طرح برخورد با اصناف متخلف در زمینه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس است و به روزه‌خواران در اماکن عمومی هشدار داده می شود.

 وی افزود: فعالیت غذاخوری ها و مسافرخانه های سطح شهر پلدختر در ماه مبارک رمضان تنها با مجوز اداری اماکن و پلیس اطلاعات امکان پذیر است و در صورت مشاهده تخلف با مسئولان مربوطه برخورد و نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ امانی یادآور شد: آن دسته از همشهریان که به دلایل مختلف توفیق روزه داری ندارند، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، خودداری کنند.

وی افزود همچنین رانندگان  وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

برچسب‌ها پلدختر ماه رمضان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر ماه رمضان انتظامی پلدختر ماه رمضان انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد