Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار با تاکید بر لزوم تسهیل در امور تولید برای تحقق شعار امسال گفت: نامگذاری‌های سالانه رهبر انقلاب حکمتی دارد و این‌که در چندسال اخیر موضوع اقتصاد و تولید مورد توجه بوده، پیامی برای بدنه اجرایی و مدیریتی کشور دارد.

او حمایت از تولید را استقلال، حفظ ارزش پول ملی، حفظ اشتغال تکیه به توان داخلی و بی نیازی کشور از بیگانگان عنوان کرد و افزود: اگر همه ما این نامگذاری‌ها را درک کنیم قطعا اثرات مهمی را در جامعه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برای تحقق شعار سال باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد ادامه داد: عدم امتیاز به بیگانگان، نگاه نکردن به کشور‌های غربی و تکیه به ظرفیت و توان داخل کشور موجب افزایش تولید می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید به مصرف کننده تولیدات غربی تبدیل شویم گفت: اگر تولیدات را افزایش دهیم از مصرف گرایی و آنچه که کشور‌های دیگر برای برای ما ایجاد می‌کنند فارغ می‌شویم.

جوکار به کمبود‌ها و نقص‌های یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: این کمبود‌ها باعث نامگذاری امسال در سه بخش و فراگیری آن شده است.
او افزود: پشتیبانی برای تولید جنبه ایجابی دارد و برای تحقق عملی شعار امسال باید سرآمد کشور و در راس گفتار و کردار همه در سه قوه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص مانع‌زدایی‌ها در عنوان امسال گفت: باید موانع از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود و تولیدکنندگان بتواند با افزایش تولیدات خود و صادرات آن به آن سوی مرز‌ها ارز صادراتی را به کشور وارد کنند و صادرات و واردات از انحصار در یک بخش خارج شود.

او با تاکید بر این‌که بخش‌نامه‌ها و نگاه و تفکر در داخل کشور باید مسیر اجرایی در پیش گیرد گفت: بخش نامه‌ها و قوانین فعلی بسیار دست و پا گیر است و در بحث تولید و یا صدور مجوز‌ها بیشترین وقت سرمایه‌گذار در دستگاه‌های دولتی صرف می‌شود.

جوکار اظهار امیدواری کرد با اصلاح قوانین اقدام اساسی برای مانع زدایی در بحث تولید برداشته شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی