Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری اسوشیتدپرس در خبری فوری مدعی شد اخراج کردن ۱۰ دیپلمات روس از خاک آمریکا بخشی از تحریم‌های سخت کاخ سفید علیه کاخ کرملین است که امروز پنجشنبه فهرست کامل آن اعلام می‌شود.

این نخستین بار است که دولت بایدن آشکار نیروهای دولتی و رسمی دولت روسیه را عامل اصلی حمله‌های سایبری به موسسه‌های دولتی و فدرال آمریکا و دخالت سازمان‌یافته در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام رسمی فهرست تحریم‌ها در ساعت‌های آینده، باید منتظر واکنش رسمی مسکو به اقدام واشنگتن ماند.

تحریم‌های سخت مالی و سیاسی کاخ سفید علیه کرملین در شرایطی اعمال می‌شود که رسانه‌ها روز گذشته از تماس تلفنی بایدن با ولادیمیر پوتین برای میانجیگری و کاهش تنش مرزی روسیه و اوکراین خبر دادند. حوزه حقوق بشر و شیوه رفتار مسکو با منتقدان به ویژه الکسی ناوالنی هم دیگر موضوع مناقشه‌برانگیز میان آمریکا و روسیه است.

کد خبر 595314 برچسب‌ها روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد