Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است از اواخر اردیبهشت تا اوایل شهریور ماه در چند تورنمنت مختلف بین المللی شرکت کند تا با آمادگی بسیار بالایی به رقابت‌های جام جهانی پا بگذارد.

از همین رو کمیته فوتسال به خاطر سفر‌های متوالی که ملی پوشان فوتسال برای بازی‌های دوستانه باید به کشور‌های مختلف انجام دهند، تصمیم دارد با کمک کمیته ملی المپیک و وزارت بهداشت، فوتسالیست‌های کشورمان را برابر ویروس کرونا واکسینه کرده تا بازیکنان تیم ملی در آستانه جام جهانی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته اعضای کمیته فوتسال به همراه عزیزی خادم، جلسه‌ای را با صالحی امیری برگزار کردند و خواستار فراهم کردن شرایط تزریق واکسن کرونا شدند.

رئیس کمیته ملی المپیک به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته فوتسال قول‌هایی داد تا ملی پوشان قبل از جام جهانی واکسینه شوند.

در چند روز گذشته رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، شمشیربازی، بوکس و کاراته که عازم مسابقات المپیک هستند واکسن کرونا را دریافت کرده اند تا از شر این ویروس منحوس در امان بمانند.

در هر صورت ملی پوشان فوتسال کشورمان باید کمتر از ۵ ماه دیگر در مسابقات جام جهانی حاضر شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان کمیته فوتسال می‌توانند در این مدت با وزارت بهداشت به توافق دست پیدا کنند تا فوتسالیست‌ها قبل از جام جهانی واکسینه شوند یا خیر!

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود در سال جدید از ۲۷ اردیبهشت تا ۷ خرداد باید در تورنمنت ۸ جانبه تایلند شرکت کند و بعد از آن ملی پوشان به ایران بر می‌گردند و طبق برنامه قرار است اواخر خرداد ماه ۲ بازی دوستانه با مجارستان انجام دهند.

تیم ملی فوتسال در سومین تورنمنت دوستانه، اوایل تیر ماه بار دیگر به تایلند خواهد رفت تا با حضور ۱۲ تیم قدرتمند جهان از جمله اسپانیا، آرژانتین، روسیه و لیتوانی بازی های دوستانه‌ای را برگزار کند.

طبق برنامه ریزی که کمیته فوتسال انجام داده است، ملی پوشان بعد از تورنمنت ۱۲ جانبه تایلند، اوایل مرداد به آنگولا می روند تا در تورنمنتی ۴ جانبه با حضور تیم‌های ایران، برزیل، اسپانیا و آنگولا (میزبان) بازی دوستانه برگزار کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر مرداد ماه در ژاپن ۲ بازی دوستانه برابر این تیم برگزار می‌کند و در آخرین تورنمنت قبل از جام جهانی به بلاروس می رود و ۲ بازی دوستانه با این تیم انجام می دهد. سپس عازم لیتوانی محل برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ خواهد شد.

به هر حال اگر این بازی‌های دوستانه طبق برنامه ریزی انجام شوند، می‌توانند برای تیم ملی بسیار مفید باشند و بازیکنان را در آمادگی بسیار بالایی نگه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

تست کرونای اعضای تیم فوتسال کوثر اصفهان منفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال ایران جام جهانی تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی فوتسال کشورمان تیم ملی فوتسال کمیته فوتسال بازی دوستانه ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر