Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: در راستای ارتقای امنیت شهروندان و لزوم مبارزه با جرائم خشن تیم ویژه پلیس این فرماندهی، با انجام تحقیقات اطلاعاتی موفق شدند فردی را که از عاملان اصلی تیراندازی در مراسمات بوده را به همراه ۴ سارق منزل و موبایل شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:از مخفیگاه متهمان دستگیر شده ۱۳ دستگاه گوشی موبایل، یک قبضه سلاح و مقداری سیم برق سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۹ فقره سرقت منزل و موبایل و همچنین عامل تیراندازی به ۶ فقره تیراندازی غیرمجاز در مراسم اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرمانده انتظامی ملارد با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران گفت: برابر گزارش کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد مبنی‌بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طبق گزارش اولیه در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر ۴ نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و یک قبضه کلت کمری نیز از آنان کشف شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند