Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت بهداشت،کسانی که کار بهداشت و سلامت مردم را بر عهده دارند و قوه قضائیه باید با افرادی که کالاهای تقلبی عرضه می کنند جدی تر و قاطع تر برخورد  کنند.

او در پاسخ به اینکه برخورد وزارتخانه ها با این افراد قاطع است یا خیر،گفت :امیداوریم که برخوردها قاطع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد متقلب با سلامت جسم و جان مردم سروکار دارند و با این کارها این سلامت را به خطر می اندازند.خود پلیس در حال کشف کالاهای تقلبی است و این افزایش کالاهای تقلبی مثل مواد غذایی و مواد ضدعفونی،که با سلامت افراد در ارتباط به این معناست که با مجرمین برخورد قاطع صورت نمی گیرد.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۳۰ نفر از محکومان فراری در طرح رعد/ اعلام جزئیات محدودیت‌های اصناف با آغاز ماه رمضان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اجناس تقلبی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است