Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل دانمارک چندین عضو گروه تروریستی موسوم به «الاحوازیه» را به همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان در «تامین مالی و ترویج تروریسم» در ایران متهم کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان کل دانمارک سه عضو گروه تروریستی موسوم به «الاحوازیه» را به همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان سعودی در «تامین مالی و ترویج تروریسم» در ایران متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد در فوریه سال گذشته دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.

دادگاه از ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) آغاز می‌شود و این متهمان احتمالا تا ۱۲ سال به زندان محکوم می‌شوند.

مدتی پس از حمله گروه تروریستی الاحوازیه به رژه نظامی در اهواز که در سال ۱۳۹۷ اتفاق افتاد، دانمارک این افراد را مورد بازداشت قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: دانمارک ۳ عضو بازداشت شده گروهک تروریستی الاحوازیه به ظن تمجید از حمله تروریستی اهواز را آزاد کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: الاحوازیه دانمارک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الاحوازیه دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۶ میلیون دلاری از ستاره ژاپنی در آمریکا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت ورزش ژاپن؛ شوهی اوهتانی ورزشکار رشته بیسبال ژاپن که در آمریکا بازی می‌کند و گران‌ترین ورزشکار رشته‌های مختلف در دنیا لقب گرفته با یک سرقت ۱۶ میلیون دلاری روبروشده است و دادستان در حال بررسی این پرونده است.

در این پرونده متهم اصلی مترجم این بازیکن است و گفته می‌شود مترجم وی با سوء استفاده از اینکه این بازیکن زبان انگلیسی نمی‌داند از وی سوء استفاده کرده است و از پول‌های وی برای شرکت در قمار و شرط بندی هزینه کرده است.

ایپی میزوهارا، مترجم سابق ستاره بیسبال متهم است که در چندین فقره از حساب وی پول‌هایی را خارج کرده است و دادستان فدرال آمریکا در حال بررسی روی جزئیات این پرونده هستند.

شوهی اوهتانی با قراردادی ۷۰۰ میلیون دلاری با لس آنجلس داجرز گران‌ترین بازیکن تاریخ ورزش است و از لیونل مسی و رونالدو نیز گران‌تر است.

دیگر خبرها

  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • آیا می توان به قرار بازداشت موقت اعتراض کرد؟
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • سرقت ۱۶ میلیون دلاری از ستاره ژاپنی در آمریکا