Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:27:46 GMT

۲۴۴ تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند صومعه سرایی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۲۳۷

۲۴۴ تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند صومعه سرایی اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال سید محمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه جوامع است، افزود: اجرایی شدن ۹۵ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش بیانگر نقطه قوت همکاران در این نهاد آموزشی است.

وی با بیان اینکه معلمان در شرایط کرونایی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند، اضافه کرد: مدارس تعطیل شد اما آموزش هیچگاه تعطیل شدنی نیست و ما همچنان شاهد زحمات معلمان و آموزش مستمر دانش آموزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدی به اهدای ۲۴۴ گوشی و تبلت به دانش آموزان کم برخوردار در سطح صومعه سرا اشاره کرد و گفت: اهدای این تعداد گوشی و تبلت اقدام قابل توجهی بوده که عمدتاً با مشارکت خیرین صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات معلمان، افزود: در شرایط کرونا معلمان بیش از پیش درگیر آموزش هستند به گونه‌ای که بیشترین ساعت روز را به امر آموزش اختصاص می‌دهند.

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر ضرورت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار، تصریح کرد: لازم است در راستای توسعه عدالت آموزشی هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان در مناطق محروم پیگیری شود.

سید محمدی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد هستیم اکثر مناطق کشور حالت فوق العاده و قرمز قرار دارند، ادامه داد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان و شهرستان رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان صومعه سرا بستری هستند.

فرماندار صومعه سرا خواستار رفتار مسئولانه شهروندان عزیز در برابر سلامتی خود، خانواده و همشهریان شد و گفت: بی توجهی و بی مبالاتی در مقابل کرونا نگران کننده است.

سید محمدی با بیان اینکه بی توجهی مردم خطری جدی است، تصریح کرد: در این راستا هیچکس ایمن تر از خود انسان نیست.

کد خبر 5190070

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری صومعه سرا شورای آموزش و پرورش ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی اراک شهرستان کرج دانش آموزان صومعه سرا سید محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: ثبت نام کتاب به منزله ثبت نام نهایی دانش آموزان است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر برای ثبت کتاب دانش آموزان اقدام کنند.
خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز دارد.

دیگر خبرها

  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر شاهرود
  • اهدای ۵۵۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند در قزوین
  • تصاویر مخربی که هرگز از ذهن کودکان و نوجوانان پاک نمی‌شود
  • تصاویر مخربی که از ذهن نوجوانان هرگز پاک نمی‌شود