Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در اولین روز از ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

"مصیب حیدری" افزود: در اولین روز از ماه مبارک رمضان امسال با شعار ایران همدل_اطعام مهدوی، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) و قرارگاه جهادی امام حسین(ع) پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۲هزار پرس غذای گرم با مشارکت مراکز نیکوکاری، قرار گاه جهادی، خیران بزرگوار بین نیازمندان این اداره توزیع می شود. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد منطقه یک یاسوج، از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی برای کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه نسبت به جمع آوری نذورات و کمک های نوع دوستانه خیران، نیکوکاران، ادارات و سازمان ها اقدام می کند. 
به گزارش ایسنا، حیدری تاکید کرد: نیکوکاران می توانند با اهداء کمک های خود به این اداره، یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، یاریگر نیازمندان این نهاد باشند. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کمیته امداد امام خمینی توزیع غذای گرم کمک به نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج ماه مبارک رمضان بین نیازمندان پرس غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • ‌جذب ۴۶۵۱ حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین توزیع ۱۱۱۱ قلم لوازم ضروری منزل
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش