Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@17:13:37 GMT

ترکیب تیم های ذوب آهن و شهرخودرو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۴۳۳

ترکیب تیم های ذوب آهن و شهرخودرو اعلام شد

ترکیب دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد از سوی سرمربیان دو تیم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد امروز (پنج شنبه ۲۶ فروردین) از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ترکیب دو تیم برای این دیدار مشخص شد.

برای تیم ذوب آهن اصفهان شهاب گردان، وحید محمد زاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری، سینا اسد بیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و مجتبی حق دوست بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، علی طاهران، مهرداد بایرامی، محمد جواد کیا، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا و صادق صادقی برای تیم شهر خودرو بازی می‌کنند.

کد خبر 487177

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال شهر خودرو شهر خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!