Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی یاسوج بر لزوم آمادگی این بیمارستان جهت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تاکید کرد.

"دکتر علیرضا ملک پور" در جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان شهید رجایی یاسوج با اشاره به آغاز خیز چهارم بیماری کروناویروس و سیر صعودی و بی سابقه بستری بیماران مبتلا به این بیماری در ۳ بیمارستان شهید جلیل، بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج، برلزوم آمادگی کامل بیمارستان شهید رجایی به عنوان بیمارستان پشتیان تاکید کرد و افزود: تمامی زیر ساخت های مورد نیاز از جمله نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بایستی پیش بینی و تدارک دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"یعقوب پرندوار" سرپرست بیمارستان شهید رجایی تصریح کرد: همکاران ما در بیمارستان آمادگی کامل جهت اجرای برنامه فوق الذکر را خواهند داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی در ادامه با اشاره به بخشی از عملکرد خود در مدت زمان تصدی مدیریت بیمارستان، به بیان مشکلات و کمبودهای موجود پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کروناویروس همه باهم علیه کرونا بیمارستان شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالات انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مؤسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • کفش هوشمندی که به کمک افراد آلزایمری می‌آید
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت