Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الاهلی عربستان امشب در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت که فیصل بن عبدالعزیز ، خبرنگار عربستانی ، ترکیب احتمالی این تیم در این دیدار را فاش کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و الاهلی امشب در نخستین دیدا خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل بن عبدالعزیز یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الاهلی، ترکیب این تیم برای دیدار امشب را منتشر کرده است.

در حالیکه به نظر می رسید سلمان المؤشر در ترکیب اصلی الاهلی قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداده است و سلطان مندش به جای این بازیکن در کنار الکساندرو میتریتا و عمر السومه مثلث خط حمله نماینده عربستان را تشکیل می دهند.

سلطان مندش هر چند در ۱۷ دیدار برای تیمش به میدان رفته است اما مجموع دقایق حضور او در میادین به ۷ بازی کامل هم نمی رسد او اغلب به عنوان یک بازیکن ذخیره برای تیمش به میدان رفته بود که در این دقایق، ۲ بار موفق به گلزنی شده بود و یک پاس گل نیز داده است.
دیگر تغییر بزرگ در ترکیب الاهلی، غیبت عجیب عبدالرحمن غریب در ترکیب اصلی این تیم است. الاهلی در ۸ بازی آخر خود در لیگ عربستان، متحمل ۶ شکست شد و در دو بازی نیز به تساوی رسید. آنها در این بازی ها ۸ بار موفق به گلزنی شدند که عبدالرحمن غریب ۳ بار موفق به گلزنی شد و ۲ پاس گل نیز داد. او در بازی آخر الاهلی پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الرائد که با شکست ۳ بر ۲ الاهلی همراه بود، حضور نداشت وگرنه احتمال داشت باز هم روی گل های تیمش نقش مستقیم را ایفا کند.

غیبت این بازیکن که در روزهای سیاه تاریخ باشگاه الاهلی بهترین بازیکن تیمش بود، می تواند خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها باشد البته منوط بر اینکه خبر اعلام شده توسط این خبرنگار عربستانی صحیح از آب دربیاید. لازم به ذکر است که او یکی از بازیکنان ثابت خط میانی تیم ملی عربستان نیز هست و در دیدار دوستانه عربستان مقابل کویت که ۲۰ روز پیش برگزار شد، ۹۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

ترکیب احتمالی الاهلی در برابر استقلال بنا بر گفته منابع نزدیک به باشگاه عربستانی:

محمد العویس، عبدالله حسون، محمد آل فتیل، معتز الهوساوی، هانی الصبیانی، الویس ساریچ، ادریس فتوحی، حسین المقهوی، سلطان مندش، الکساندرو میتریتا، عمر السومه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اخبار استقلال استقلال الاهلی عربستان عمر سوما لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سیدحسین حسینی بعد از به آغوش کشیدن یکی از جیمی جامپ‌های حاضر در دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک دچار محکومیت انضباطی شده و محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شد. علاوه بر این با انتشار اطلاعیه جدید سازمان لیگ در ارتباط با مصاحبه نکردن بازیکنان علیه داوری یا مسائلی از این دست باز هم شرایط برای این دروازه‌بان را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حسینی پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین با انجام مصاحبه‌ای نسبتاً انتقادی در میکسدزون آزادی موجب شد تا سرمربی تیم استقلال یک جلسه سرپایی با او برگزار کند.

گویا نکونام در صحبت خصوصی با حسین حسینی به او تذکر جدی داده که از این به بعد دیگر با رسانه‌ها مصاحبه نکند و یا اگر حرفی می‌زند فقط در محدوده بازی باشد چرا که هر آن ممکن است دچار محرومیت شود. نکونام گفته استقلال به شدت به او در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل نیاز دارد و این رفتارهای خطرناک ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی استقلال منجر شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227990 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد