Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جلیل بالایی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین کاری که برای افزایش انگیزه مردم باید انجام دهیم افزایش حساسیت گروه‌های مرجع، نخبگان و دانشگاهیان در تعمیق آثار مشارکت و مزیت‌های انتخابات است

وی اظهار داشت: انتخاب یک موهبت الهی است که خدا به انسان داده و این قدرت انتخاب و بهره مندی از این حق که خدا به ما داده بسیار اهمیت دارد که با رای و نظر خودمان بتوانیم در آینده خودمان تاثیرگذار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هرجایی تصمیم بگیریم از نعمت آزادی اراده و انتخاب استفاده نکنیم در اصل به معنی شانه خالی کردن به نفع کسانی است که مانند ما فکر نمی کنند، ‌ بیان داشت: فهم درست از آزادی و نماد آن در حق انتخاب کردن آنهم برای موضوع مهمی همانند انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور می تواند در افزایش انگیزه برای تاثیر انتخاب کردن در تعیبن حق حاکمیت بر سرنوشت خویش موثر باشد.

بالایی ادامه داد: تأثیر انتخابات در ۲ بخش داخلی و خارجی مهم است، در داخل فضای جدید در کشور و در حوزه مدیریت اجرایی شکل می گیرد، حضور نیروهای جوان، تازه نفس، با انگیزه و گردش نخبگان می تواند موجب تقویت امید و نشاط  برای ایران اسلامی باشد، در عرصه بین المللی نیز انتخابات پرشور موجب تولید قدرت و اقتدار ملی برای ایران و افزایش قدرت چانه زنی در مقابل دشمنان و یاوه گویان برای احقاق حقوق و دفاع از منافع ملی می شود.

وی به حضور احزاب مختلف برای انتخابات پرشور اشاره کرد و گفت: احزاب باید از قبل برای اداره ممکلت برنامه داشته باشند، برای تحقق برنامه ها باید کاندیداهای مورد نظری که بتواند این برنامه را اجرا کند معرفی کنند و حتی کابینه دولتی که می خواهد شعار انتخاباتی را اجرا کند، مشخص و پیشنهاد دهند. در واقع از هم اکنون برنامه های خود را برای اداره قوه مجریه ارائه کنند و راهکارهای مناسب برای حل چالش ها داشته باشند.

بالایی تأکید کرد: احزاب باید برنامه اجرایی، اولویت های کاری و روش های اجرایی آن را از هم اکنون به مردم ارایه و در زمان قانونی فرد و حتی کابینه و تیمی که می تواند آن را اجرایی و معرفی نمایند. البته دارا بودن نامزد اختصاصی در فهرست نهایی حتما موجبات حضور با نشاط آنان را فراهم می کند.

وی به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: اکنون در یک شرایط خاص هستیم که  دشمنان انقلاب فشارهای حداکثری و تحریم های های ظالمانه و ناجوانمردانه را اعمال کردند و آن فکر باطلی که انتظار می رفت در کوتاه ترین زمان قدرت تاب آوری مردم از دست برود؛ امروز شکست خورده است.

بالایی بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات به دلیل اینکه رقابت ثبت شده و دارای شناسنامه است در اصل پایانی بر اندیشه زورگویانه جریان های استکبار جهانی است و نشان می دهد مقاومت مردم ایران در مقابل فشارهای حداکثری به پیروزی رسید و ۲۸ خرداد پیروزی مقاومت مردم ایران در مقابل فشارهای بین المللی دشمنان این ممکلت است.

وی بیان کرد: همه ما واقف هستیم که مملکت گرفتاری هایی دارد، تحریم و فشارهای بین المللی وجود دارد اما علاج دردهای کشور عدم حضور نیست و مردم باید بدانند نیامدن به پای صندوق های رای راه حل مشکلات نیست و  کشور دردهایی دارد اما علاج دردهای کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است که باید فصل الخطاب قرار گیرد و به عنوان هدف مشترک همه جریان های سیاسی راه را بر یک رقابت گسترده و جدی فراهم نماید.

انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه شورای شهر مشارکت انتخاباتی کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه شورای شهر مشارکت انتخاباتی کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود

سید احسان خاندوزی امروز با بیان این مطلب در پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: بنا بود  غیر از سیاست‌های جلب مشارکت مردم در اقتصاد که پیش از این در سال‌های گذشته وجود داشته و باید تسریع شود، تدابیر جدیدی هم برای سال ۱۴۰۳ شروع شده که به عنوان نوآوری‌های سیاستی مشارکت مردم قلمداد می‌شود، امروز جلسه‌ای برای آن تدابیر جدید برگزار خواهد شد و بعد از پایان جلسه محتوای نشست در خصوص افزایش مشارکت مردم در حوزه تولید و مدیریت مشارکت مردم  نه فقط در بخش اطلاع و نظارت که در حوزه تولید و مدیریت اطلاع رسانی می‌شود.

استارت مجدد تامین مالی پروژه‌های ایران توسط بانک توسعه اسلامی

خاندوزی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند. این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت ادامه داد: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدیدی برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

وزیر اقتصاد درباره نشست مشترک مجلس و دولت درباره سازماندهی بازار ارز  و تصمیماتی که در این باره گرفته شده است، بیان کرد: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله اقتصاد، برنامه و بودجه، جهش تولید، صنعت و معدن با رئیس کل بانک مرکزی و زویر اقتصاد  برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در حوزه اقتصاد و سیاست‌های ارزی بیش از گذشته انجام شود. امروز هم دومین جلسه همگرایی سیاست های ارزی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد تا هفته آینده هم نتیجه آن جلسه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود