Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده ویژه روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: برای اولین بار روسای هیات‌های کشورهای عضو برجام (بدون حضور ایران) با رئیس هیات آمریکایی در نشستی غیررسمی در وین دیدار کردند تا گفت‌وگویی درخصوص تلاش‌های مداوم جهت احیای توافق هسته‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نشست کمیسیون مشترک برجام که امروز به طور مجدد از سر گرفته شده بود ساعاتی پیش پایان یافت و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.

نشست‌های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی‌های فنی در دو حوزه رفع تحریم و مسائل هسته‌ای آغاز به کار کرده اند، ادامه خواهند یافت.

نتایج نشست‌های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه‌های فنی مربوط به رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران

نشست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران ظهر امروز (یکشنبه) در تالار وزارت خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در حاشیه این نشست تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با محاسبات دقیق و استفاده از پهپاد و موشک‌های هدایت‌شونده دقیق، پایگاه نظامی که هواپیماهای اف ۳۵ در اختیار رژیم صهیونیستی در آنجا نگهداری می‌شود و عملیات علیه ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با استفاده از این پایگاه نظامی انجام شد، مورد هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود