Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:39:01 GMT

خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۸۷۰

خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تگرگ و طوفان شدید امروز پنجشنبه خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلفی از استان کرمان از جمله در شهرستان‌های فهرج و ریگان در شرق و شهداد در شمال استان وارد کرد و هلال‌احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از طغیان رودخانه و امدادرسانی نیرو‌های امدادی به ۳۷ واحد منزل مسکونی در منطقه شهداد خبر داد خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله تیم‌های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر استان به روستای پشوئیه در شهداد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ۳۷ منزل مسکونی در روستای مذکور دچار آبگرفتگی شدند، افزود: هم‌اکنون اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و ۲۴ ساعته، آب معدنی و... توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حال توزیع است.

خسارت گردوغبار و تگرگ شدید به زیرساخت‌ها و کشاورزی ریگان

فرماندار ریگان گفت: گردوغبار شدید، تگرگ و باران شدید خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های شهرستان ریگان وارد کرد و باعث از بین رفتن مزارع گندم و جو و نخل‌های شهرستان شد.

امین باقری با بیان اینکه طوفان شدید همچنین راه ارتباطی ۳۱ روستای ریگان را مسدود کرده است، افزود: گرد و غبار شدید ۱۷ شهروند ریگانی را راهی مراکز درمانی و برق ۲۰روستا را قطع کرد.

وی یادآور شد: تگرگ و طوفان شدید شن، خسارت‌های زیادی از جمله شن گرفتگی مزارع کشاورزی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

طوفان و بارش باران و تگرگ برق یک روستا در فهرج را قطع کرد

بارش باران همراه با طوفان و تگرگ ظهر امروز بخش نگین کویر فهرج را فرا گرفت و باعث خساراتی شد.

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: عصر امروز شکستن تیر برق باعث قطعی برق روستای حسین‌آباد خدابنده شد و تلاش برای رفع مشکل برق روستا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: به‌همین منظور برای رفع مشکل برق روستای خدابنده برق چند روستا نیز در بخش نگین کویر قطع شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان دعای روز دوم رمضان غنی سازی اورانیوم بخش نگین کویر فهرج بارش باران طوفان و تگرگ گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان دعای روز دوم رمضان غنی سازی اورانیوم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد