Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی 2021 جوانان جهان که از روز دوشنبه (23 فروردین ماه) در شهر کلیتس لهستان آغاز شده و یازده روز ادامه خواهد شد. 

در ادامه این رقابتهای امروز (پنجشنبه 26 فروردین ماه) تیم کشورمان دو نماینده داشت. ابتدا رامین بابالو در وزن 60 کیلوگرم مقابل آدولف استانک از اسلواکی قرار گرفت و با رای داوران بازنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مبارزه رامین راند اول را به حریف واگذار کرد اما راند دوم را پیروز شد تا کار به راند سرنوشت ساز سوم کشیده شود. در راند آخر هم مبارزه بسیار نزدیک بود اما در نهایت چهار داور رای به بوکسور اهل اسلواکی دادند تا این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود آدولف استانک به اتمام برسد. بابالو از دور رقابتها کنار رفت.

فرهاد مرادی کاپیتان تیم جوانان کشورمان مقابل زالیس از لتونی ایستاد و با قدرت بر حریف خود غلبه کرد. وی هر سه راند را برنده شد و اجازه خودنمایی به حریف اروپایی نداد. مرادی با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید با اسخار جاندوس  مغولستانی مبارزه کند.

ترکیب تیم ایران در این رقابت ها بدین شرح است:
وزن 49 کیلوگرم: مهدی پرویزی
وزن 52 کیلوگرم: مصطفی ریگی (از دور رقابتها کنار رفت)
وزن 60 کیلوگرم: رامین بابالو (از دور رقابتها کنار رفت)
وزن 64 کیلوگرم: امیررضا شکاری
وزن 69 کیلوگرم: فرهاد مرادی
وزن 91 کیلوگرم: سید علی سیدصدری
وزن به اضافه 91 کیلوگرم: مهدی جشنانی

رضا مهدی پور سرمربی تیم جوانان است. مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و سید مهدی ابراهیمی هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس تیم بوکس جوانان قهرمانی بوکس جوانان جهان بوکسور مسابقات جهانی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بین‌المللی قرقیزستان از پنجشنبه آغاز شده است و تیم ایران نیز در این رویداد حضور دارد.   مبارزات مرحله یک‌چهارم، فردا شنبه یک اردیبهشت برگزار می‌شود و ۶ نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند. هر بوکسور در صورت برتری در مبارزات فردا، ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.   برنامه مبارزات نمایندگان ایران، یک اردیبهشت: وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی با انور خودژیف از قرقیزستان وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی با اسلام توربایف از قرقیزستان وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی با الدار توردوبایف از قرقیزستان وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی با کاراتبایف از قزاقستان وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی با روشن سولیف از ازبکستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری با الیم‌بیکو از قرقیزستان

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم