Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@04:52:12 GMT

شب‌های رمضان با برنامه قرار سحر همراه اول

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۲۲۸

شب‌های رمضان با برنامه قرار سحر همراه اول

به گزارش اقتصادآنلاین، مجری نام آشنای برنامه‌های سحرگاهی ماه مبارک رمضان، امسال نیز با همکاری همراه اول از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مهمان شب‌های هموطنان است.

با توجه به اینکه ماه رمضان بهترین ماه خدا و اوقات افطار و سحرگاهانش، وقت ملاقات خدا و اجابت دعا و از طرفی حرم نورانی و ملکوتی امام رضا علیه‌السلام نیز همواره پناهگاه حاجتمندان و دعاخواهان سراسر ایران است، به‌همین منظور همراه اول تلاش کرده تا امسال، وقت سحرگاهی رمضان الکریم را به‌صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم میهنان و روزه داران تقدیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه اول با اشاره به شرایط خاص ماه رمضان امسال و ایجاد محدودیت های اجتماعی برای مردم، وعده رقم خوردن یکی از متفاوت ترین زمان های سحرگاهی رمضانی را با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) داده است.

این برنامه که قرار است با همکاری همراه اول از بیست و هفتم فروردین ماه از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد روزهای ماه مبارک رمضان و از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» و «آیگپ» اجرا و پخش زنده شود، «قرار سحر» نامگذاری شده است.

در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم های متنوعی را در رسانه های مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد.

پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی از جمله آیتم های برنامه «قرار سحر» خواهد بود.

گفتنی است حجت اشرف زاده نیز تیتراژ آغازین برنامه «قرار سحر» را اجرا کرده است.

پربیننده ترین قیمت گوشی (محدوده ۶میلیون تومان) / ۲۶فروردین قیمت گوشی‌های ارزان سامسونگ / ۲۵فروردین هر پیامک چند تومان است؟ بیت‌ کوین بر قله ۶۴هزار دلاری قیمت گوشی نوکیا در بازار/ ۲۶فروردین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: همراه اول برجام همراه اول قرار سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی از ساعت ۲۲ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌و‌یکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌و‌سوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران با نوای حاج مرتضی طاهری و کربلایی حامد فراهانی از ساعت ۰۰:۲۰ بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت ۱ بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌و‌یکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

حضور در مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده سحری نباید از برنامه غذایی ماه رمضان حذف شود
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • استقبال مسافران نوروزی از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در لرستان
  • شانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • پایتخت معنوی ایران غرق در سرور و شادمانی است