Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهیری از برگزاری مسابقه خاطره نویسی از اولین سالی که روزه گرفتیم در بین اعضای کانون خبر داد.

«علی ظهیری» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از برگزاری برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برنامه های امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت با سال های گذشته برگزار می شود و بیشتر از فضای مجازی در راستای اجرای برنامه ها بهره گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا مسجد جامع راوه همچنین از برگزاری رزمایش ماه رمضان نیز خبر داد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتی فرمودند: ماه رمضان ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است یک رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، که در این راستا رزمایش کمک مومنانه در روستای راوه نیز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز اکرام برگزار می شود، افزود: این رزمایش با هدف حمایت از خانواده های بی بضاعت و کم درآمد و به منظور همدلی و کمک به نیازمندان در ماه رحمت الهی برگزار خواهد شد.

 

ظهیری با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، خیرین و نیکوکاران زیادی همراه این کانون در راستای کمک به نیازمندان بوده اند، بیان کرد: شماره کارت 6037-9971-7669-4777 نزد بانک ملی ایران، بنام علیرضا غفاری آماده دریافت کمک های نقدی خیرین و نیکوکاران عزیز است.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا(ع) اضافه کرد: این رزمایش به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی( ع )، موسسه خیریه حضرت خدیجه(س)، هیئت قائم آل محمد و کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا مسجد جامع روستای راوه برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری گیت های بازرسی درروستا برای جلوگیری از تشدید کرونا، برگزاری مراسم مذهبی در فضای باز مسجد، پخش دعاهای سحر و افطار از بلندگوهای مسجد، برگزاری مسابقات مذهبی مجازی از قبیل مسابقات اذان، قرآن و خاطره نویسی از اولین سالی که روزه گرفتیم و همچنین برگزاری مراسم ولادت امام حسن (ع)، برگزاری مراسم شبهای قدر در فضای باز درصورت مساعد شدن شرایط کرونایی از جمله برنامه های این ماه پر خیر و برکت است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی ظهیری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی در رزمایش واکسیناسیون طرح شهید زاهدی در دهستان فامور از بخش جره و بالاده کازرون بیان داشت: رزمایش ۲۵۰ هزار دام در استان فارس به نام طرح شهید زاهدی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه امروزه بخش دامپروری یکی از مشاغل مهم و تأثیرگذار در اقتصاد ملی است، افزود: رزمایش جهاد دامپزشکی استان فارس به مدت دو هفته با مشارکت بسیج مهندسین جامعه کشاورزی، بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی و اداره دامپزشکی برگزار شد.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: شهرستان کازرون در رزمایش طرح شهید زاهدی با واکسیناسیون بیش از ۲۵ هزار رأس دام فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی، تولید محصولات دامی سالم و کاهش هزینه‌های تولید از مهم‌ترین ویژگی‌های واکسیناسیون در سطح شهرستان است، اذعان داشت: خدمات بسیج مهندسین جامعه کشاورزی، بسیج دانشجویی و اداره دامپزشکی در راستای خدمات به جامع بزرگ عشایری بخصوص خدمت در مناطق کم برخوردار صورت می‌گیرد.

حیاتی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری انجام می‌گیرد، افزود: از جمله اقدامات پیشگیرانه مجموعه دامپزشکی در راستای مقابله با شیوع بیماری‌های دامی در واقع واکسیناسیون و رصد و پایش بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است که در حراست از سرمایه‌های دامی، بهداشت جامعه و امنیت غذایی نقش سازنده‌ای دارد.

امنیت غذایی کشور در گروه سلامت مواد غذایی است

مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون نیز گفت: امروز تأمین امنیت غذایی و سلامت شهروندان در گرو سلامت مواد غذایی آنها بوده که واکسیناسیون دام و طیور در سلامت فرآورده‌های گوشتی و در نتیجه سلامت شهروندان نقش بسزایی دارد.

محمدجعفر شفیعی هدف از رزمایش را حفظ سرمایه‌های دامی و امنیت غذایی شهروندان دانست و افزود: واکسیناسیون به موقع دام و طیور یکی از عوامل مؤثر در کاهش بیماری‌ها و پیشگیری با برخی بیماری‌ها است که در طول سال در مناطق مختلف شهرستان انجام می‌گیرد.

شفیعی با اشاره به اینکه فعالان مجموعه دامپزشکی و مهندسین علوم دامی در حقیقت سربازان گمنام عرصه سلامت هستند که در کاهش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، خاطر نشان کرد: بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون و دامپزشکی همه ساله فعالیت گسترده‌ای را در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام انجام می‌دهد که در این راستا در وهله نخست واکسیناسیون دام و طیور و به دنبال آن پایش و مراقبت بیماری‌ها در جمعیت‌های دامی در سطح شهرستان است.

وی گفت: رزمایش ملی جهاد دامپزشکی در سطح گسترده در خردادماه سال جاری نیز با توجه به پتانسیل و ظرفیت شهرستان در مناطق محروم کازرون انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6087063

دیگر خبرها

  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد