Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@01:55:05 GMT

دیبالا هرگز نشان نداده که رهبر یوونتوس است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۴۹۲

دیبالا هرگز نشان نداده که رهبر یوونتوس است

لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، دستمزد نجومی درخواستی پائولو دیبالا، ستاره یووه، را زیر سوال برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پائولو دیبالا و یوونتوس هنوز بر سر قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند و گفته می شود که یکی از دلایل طولانی شدن مذاکرات، مبلغ درخواستی بالای دیبالا برای قرارداد جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا تونی اکنون دستمزد درخواستی دیبالا را زیر سوال برده است و معتقد است که ستاره آرژانتینی هرگز نشان نداده است که در یوونتوس یک رهبر است.

مهاجم سابق ایتالیا و یوونتوس که با ایتالیا در جام جهانی نیز به قهرمانی رسیده است در مصاحبه با توتو اسپورت درباره موانعی که در راه تمدید قرارداد دیبالا وجود دارد صحبت کرد.

لوکا تونی گفت: "مشخص است که این –دستمزد بالای درخواستی- مشکل اصلی است. اما اگر او در چنین دورانی واقعا درخواست 14 یا 15 میلیون یورو کرده باشد... این پسر توانایی و پتانسیل فوق العاده ای دارد، اما او هرگز نشان نداده که او رهبر یوونتوس است. نمی دانم که این موضوع به حضور رونالدو مربوط است یا نه."

دیبالا در این فصل با مصدومیت هایی دست به گریبان بود و تنها 13 بار در سری آ برای یووه به میدان رفت و سه گل و دو پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پائولو دیبالا فوتبال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان

لوکاکو در مسیر انتقال‌ به لیگ عربستان است.

روملو لوکاکو مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی که به صورت قرضی از چلسی در رم به میدان می رود، احتمالا فصل آینده در باشگاهی خارج از اروپا بازی خواهد کرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به سن لوکاکو و بند ۴۰ میلیون یورویی موجود در قرارداد او با چلسی، رمی ها بعید است قرارداد او را دائمی کنند. لوکاکو در تابستان آماده عزیمت به فوتبال عربستان است. او می خواهد ماجراجویی جدیدی را این بار در خاورمیانه آغاز کند. یک باشگاه عربستانی با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به سراغ لوکاکو آمده و این مهاجم بلژیکی را وسوسه کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟