Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:38:55 GMT

سرمربی تیم کوثر اصفهان: برای بهترشدن زمان نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۵۵۶

سرمربی تیم کوثر اصفهان: برای بهترشدن زمان نیاز داریم

به گزارش ایرنا، داوود توسل بامداد روز جمعه در نشست خبری بعد تساوی تیمش با تیم فوتسال ایمان شیراز در مرحله پلی آف تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتسال با خسته نباشی به تلاش هر ۲ تیم افزود: تیم ایمان شیراز در این بازی با تساوی که به دست آورد به یک امتیاز خیلی با ارزشی دست یافت که خوب است.

وی تصریح کرد: در این بازی استرس و فشار بر بازیکنانم تاثیر داشت و  برای هماهنگی و آمادگی نیازمند یک مقدار زمان است که رفته رفته بهتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: متاسفانه تیم شیراز غیر از دفاع یک مقدار با هیاهوی کاذب و برخی حاشیه ها سرعت بازی را از تیم ما گرفت که نتوانستیم خوب عمل کنیم.

توسل افزود: داور قضاوت خوبی داشت ولی هیاهوهای کاذب تیم حریف را نمی توانست مدیریت کند که در عملکرد بازیکنان ما تاثیر داشت.

وی گفت: در دیدار آینده مقابل شهروند ساری در زمین حریف بازی داریم که و امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم و با دست پر به اصفهان برگردیم.

 به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز از مرحله پلی اف تیم های پایین جدول لیگ برتر از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان اخبار کنکور کوثر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور