Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:57:56 GMT

تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۶۰۲

تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

استقلال که در این دیدار با رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به میدان رفت، خیلی زود به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه ۵ این دیدار از فرصت طلبی فرشید اسماعیلی سود بردند و در حالی که ضربه ایستگاهی میلیچ به دیوار دفاعی برخورد کرد و به درون محوطه جریمه راه یافت، اسماعیلی از راه رسید و با ضربه‌ای محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار میلیچ که توسط مجیدی از ابتدا در دفاع راست به کار گرفته شده بود روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد که در دقیقه ۲۶ سوما این توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

کد خبر 5190135

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی فرنگی مهدی طارمی تیم فوتبال الوحده امارات کشتی آزاد الاهلی عربستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتسال ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.
در این مسابقه ابتدا ملوان با گل دقیقه ۱۱ محمد رضا سلیمانی از حریفش پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت. 
در نیمه دوم اما زردپوشان اصفهانی در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را شهریار مغانلو به گل تبدیل کرد تا شاگردان ژوزه مورایس به بازی برگردند و در ادامه در دقیقه ۷۴ باز هم سپاهان توسط مغانلو به گل رسید تا این تیم با ۳ امتیاز از آوردگاه انزلی خارج شود.
ملوان با این نتیجه ۳۸ امتیازی ماند و جایگاهش در رده پنجم جدول تغییری نکرد، اما سپاهان به لطف این برد خارج از خانه با ۴۵ امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم