Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@09:57:05 GMT

شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۶۹۷

شهادت جوان فلسطینی در شرق نابلس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این جوان در شرق نابلس و در نزدیکی "اریحا" توسط یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو زیرگرفته شده و به شهادت رسیده است.

منابع محلی فلسطینی اعلام کرد که "علی ابوالخیر" از اردوگاه "بلاطه" در شرق نابلس بوده است که در این منطقه به شهادت رسیده است.

۱۷ فروردین ماه سال جاری نیز رژیم صهیونیستی یک شهروند فلسطین به نام "اسامه محمد صندوقه منصور" ۴۲ ساله را در شهرک «بیرنبالا» واقع در غرب قدس اشغالی به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«منیر عنبتاوی» ۳۳ ساله نیز دیگر شهروند فلسطینی بود که هفتم فروردین ماه در شهر حیفا به ضرب گلوله پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در حالی این جوان فلسطینی توسط شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید که در هفته‌های گذشته اعتراضات گسترده‌ای در شهر «أم الفحم» در فلسطین اشغالی علیه خشونت پلیس صهیونیست و همدستی آن با گروه‌های تبهکار برای ایجاد ناامنی برای فلسطینیان برگزار شده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۵ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۴۳ نفر شهید و ۶۴ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش الجزیره، این وزارت اعلام کرد: از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی در غزه شهید و ۷۷ هزار و ۲۹۳ نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهروندان غیرنظامی فلسطینی در غرب رفح را هدف قرار داده و یک نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

صهیونیست‌ها همچنین در حملات توپخانه‌ای علیه پل «وادی غزه» ۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.

توپخانه‌های صهیونیستی مناطق شرقی خان‌یونس را نیز هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل یک منزل متعلق به خانواده العمور واقع در شرق الفخاری در خان‌یونس را هم بمباران کردند.

منابع رسانه‌ای از بمباران منازل مسکونی در منطقه الخزاعه در شرق خان‌یونس نیز خبر دادند.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که از شب گذشته تاکنون در نتیجه حملات هوایی اسرائیل به مناطق مختلف رفح ۸ نفر به شهادت رسیدند که دو نفر از آن‌ها کودک هستند.

محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی نیز در جریان بمباران منزلش در رفح توسط جنگنده‌های صهیونیستی صبح امروز به شهادت رسید.

دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که با شهادت محمد بسام الجمل تعداد شهدای خبرنگار فلسطینی از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۴۱ نفر رسید.

در بمباران شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه نیز یک زن شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

در حملات هوایی به اردوگاه البریج هم یک نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه نیز اعلام کرد که در بیمارستان الناصر بعد از خروج نیروهای اشغالگر ۳۹۲ جسد کشف کردیم که ۵۸درصد از آن‌ها را نتوانستیم شناسایی کنیم.

این سازمان  تاکید کرد: اجساد چندین کودک نیز در گورهای جمعی در بیمارستان الناصر کشف کردیم. بر روی اجساد برخی از شهدا جای شکنجه وجود دارد. رژیم صهیونیستی اعدام‌های میدانی در بیمارستان الناصر انجام داده و ما خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص این جنایت‌ها هستیم. رژیم اشغالگر اجساد برخی از شهدا را در کیسه‌های پلاستیکی در عمق ۳ متری دفن کرده است. ما معتقدیم که اسرائیل دست‌کم ۲۰ نفر را زنده در بیمارستان الناصر دفن کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری