Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@07:08:48 GMT

تصاویر جدیدی از آیفون 13 افشا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۷۳۰

تصاویر جدیدی از آیفون 13 افشا شد

ایتنا- به تازگی تصاویر سه بعدی جدیدی از آیفون 13 منتشر شده است که طراحی احتمالی آن را برای طرفداران اپل به نمایش می‌گذارد. دو تغییر اساسی که در این طراحی دیده می‌شود برخوداری از ناچ کوچک‌تر و آرایه دوربین مورب است. به تازگی تصاویر سه بعدی جدیدی از آیفون 13 منتشر شده است که طراحی احتمالی آن را برای طرفداران اپل به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تغییر اساسی که در این طراحی دیده می‌شود برخوداری از ناچ کوچک‌تر و آرایه دوربین مورب است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  tomsguide، بزرگ ترین سورپرایز مشاهده شده در تصاویر جدیدی که از طراحی آیفون 13 افشا شده است، وجود سه حفره برای آرایه دوربین در بدنه جلویی آیفون 13 است که احتمال برخورداری این همراه هوشمند از دوربین جلویی دوگانه را تایید می‌کند.
 
علاوه بر این گزارش‌های به دست آمده از MySmartPrice تاکید کننده این امر است که این تصاویر جدید، آیفون 13 را از زاویه‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد و می‌توان تا حدی به ابعاد ظاهری این دستگاه پی برد. به گفته این سایت، طراحی کلی این همراه هوشمند به ایفون 12 شباهت زیادی خواهد داشت.
 
شایعه‌های مرتبط حاکی از آن هستند که ابعاد آیفون 13 احتمالا 146.7 x 71.5 x 7.6 میلی متر خواهد بود. به این ترتیب این همراه هوشمند از نظر ارتفاع و پهنا با آیفون 12 برابر بوده اما ضخامت آن اندکی بیشتر است. در مقام مقایسه جالب است بدانید که ضخامت آیفون 12 در حدود 7.4 میلیمتر است.
     
گوشی این تلفن همراه هوشمند در طراحی نمایش داده شده در بالای سه حرفه در نظر گرفته شده برای آرایه دوربین قرار دارد. با این حال این طارحی به معنای وجود دوربین جلوی دوگانه نیست و ممکن است برای این سه حفره کاربری‌های دیگری نظیر فناوری فیس‌ای دی در نظر گرفته شده باشد. 
 
این تصاویر همچنان ناچ کوچکتری را به نمایش می‌گذارند و این تغییر در طراحی پیش از این نیز گزارش شده بود. با این حال تغییر یاد شده قابل قبول است و می‌تواند تجربه کاربران آیفون را به استفاده از همراه هوشمندی که بدنه جلویی آن تماما صفحه نمایش است، نزدیک‌تر کند.
 
البته مورد دیگری که پیش از این در آیفون‌ها مشاهده نشده بود، ارایه دوربین مورب در بدنه پشتی دستگاه است. به صورت کلی چهار حفره در قسمت دوربین بدنه پشتی این دستگاه دیده می‌شود که دو عدد از آنها برای دوربین و دو تای دیگر برای میکروفون لغو کننده سر و صدای محیط است. پس انتظار نمی رود که این همراه هوشمند از سنسور LiDAR برخوردار شود.
 
در آخر سایت MySmartPrice تاکید کرده است احتمالا عمر باتری آیفون‌ها در سری 13 افزایش خواهد بود و تحقق این امر به بهره گیری از صفحه نمایش‌های LTPO وابسته است. با این حال احتمال می‌رود که این صفحه نمایش تنها برای سری آیفون 13 پرو و پرو مکس عرضه شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل گوشی هوشمند همراه هوشمند آرایه دوربین آیفون 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان

تهران در سال ۱۳۳۴ هنوز شهر خلوتی بود که بخش عمده آن را ساختمان‌های یک طبقه تشکیل می‌دادند و اگرچه بزرگ‌ترین شهر ایران بود، هنوز وسعت و پهناوری کنونی را نیافته بود. در این ویدیو مقایسه‌ای شده میان تصاویر هوایی مناطق تهران در آن دوران با تصاویر هوایی همان مناطق پایتخت در حال حاضر که میزان تحول شگفت انگیزی را روایت می‌کند.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال، راه حل‌هایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟

در این ویدیو نحوه پارک پایلوت یا پارک خودکار خودرو بی ام دبلیو ۵۳۰ آی و اینکه چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید را خواهید دید. طرفداران خودرو‌های بی ام دبلیو این ویدیو را از دست ندهند.  

 

 

ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

هرچند به نظر می‌رسد که مرگ پایان حیات فیزیولوژیک موجودات زنده باشد، دانشمندان پی برده‌اند که بعضی ژن‌های موجودات زنده بعد از مرگ فعال می‌‌شوند. هرچند فعال شدن این ژن‌ها تاثیری در حیات موجودات زنده ندارد، اما در پیوند عضو از اهدا کنندگان مرده و همچنین تحقیقات روی بافت‌هایی که تنها پس از مرگ در دسترس هستند شناخت کافی روی تغییرات ژنتیکی پس از مرگ اهمیت بسیاری دارد. در این ویدیو با جزئیات بیشتر در این مورد آشنا شوید. 

دیگر خبرها

  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟