Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه‎ای حملات امروز به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را به‌ شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های عراقی، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله به مواضع حشد الشعبی را به شدت محکوم کرد و نوشت: به همان شدتی که حمله به تاسیسات حکومتی ایجاد وحشت برای شهروندان و ایجاد خطر برای ثبات و امنیت کشور را محکوم می‌کنیم، بمباران مواضع الحشد الشعبی در بعشیقه و باریما را که موجب زخمی شدن شماری از افراد شده محکوم و تقبیح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم که در پایان دادن به این تعرض‌ها که موجب افزایش التهاب و آشفتگی در صحنه سیاسی کشور می‌شود نقشی اثرگذار بر عهده بگیرند. همچنین از همه عقلا می‌خواهیم که با خویشتنداری و پیش گرفتن گفتگو برای حل چالش ها و برطرف کردن بحران ها تلاش کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با محکوم کردن انفجار امروز بغداد و تسلیت به خانواده شهدا آورده است: شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی‌گناه در انفجاری درمنطقه الحبیبیه بغداد موجب تاثر فراوان شد. ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه از نیروهای امنیتی کشور می‌خواهیم که از هر گونه تسامح خودداری کنند و هرگونه فرصت برای هسته‌های خفته تروریسم را از آنها بگیرند. برای شهدای این حادثه رحمت و رضوان الهی و برای خانواده هایشان صبر و برای زخمی‌شدگان از خداوند شفای عاجل طلب می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشدالشعبی سیدعمار حکیم جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!