Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 5 بر 2 استقلال به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی شروع فوق العاده ای در مسابقات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در دقایق اول بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما در دقیقه 6، نتیجه بازی تغییر کرد. ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را هرویه میلیچ زد که توپ پس از برخورد با مدافعان حریف به فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه رسید و او با یک ضربه بی‌نقص، توپ را وارد دروازه الاهلی عربستان کرد. بعد از این گل، الاهلی عربستان سعی داشت مقداری به جلو بیاید تا روند بازی را تغییر دهد اما آبی‌پوشان سرعت بازی را افزایش دادند و با این کار سعی کردند فرصت‌های خوبی برای خود خلق کنند. شاگردان فرهاد مجیدی تا اواسط نیمه اول، تقریبا توپ و میدان را در اختیار داشتند و سعی کردند با رسیدن به نیمه زمین حریف موقعیت‌هایی برای خود ایجاد کنند اما تلاش استقلالی‌ها برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر بی‌نتیجه بود.

در دقیقه 22 بازی، میتریتا بازیکن تیم الاهلی اولین موقعیت جدی این تیم را ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با دخالت بازیکنان استقلال به بیرون رفت. فشار این تیم عربستانی در ادامه بازی بیشتر شد و در دقیقه 25 بازی، داور به نفع الاهلی عربستان پنالتی گرفت و عمر سوما موفق شد از این پنالتی به بهترین شکل استفاده کند و بازی را به تساوی یک- یک بکشاند. با این گل، مسابقه شکل متعادل‌تری به خود گرفت و دو تیم بیشتر کار خود را در میانه میدان دنبال کردند. هر دو تیم فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر داشتند اما باعث نشد نتیجه بازی تغییر کند. فرشید اسماعیلی در دقیقه 37 بازی، پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه الاهلی کرد که این ضربه نتوانست راهی به دروازه حریف پیدا کند. در پایان تلاش دو تیم در نیمه اول برای زدن گل‌های دیگر سودی نداشت تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حساس‌ترین و در عین حال تماشایی‌ترین دیدار‌های هفته ۲۴ لیگ برتر مصاف استقلال و شمس آذر بود؛ دیداری که مانند بازی رفت پرگل بود، اما بر خلاف آن برنده داشت و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا جعفرپور که در این بازی سنگربان تیم قزوینی بود به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز داشتند. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، ولی شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از آن که به گل اول و دوم رسیدیم، اگر خوش شانس بودیم کار را به تساوی می‌کشاندیم.

او درباره گل‌هایی که از استقلالی‌ها دریافت کرد، توضیح داد: گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و توپ بعد از برخورد به پای مدافع تغییر مسیر داد و کاری از دستم برنیامد. در کل روی گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بدشانس بودیم. گل دوم استقلال روی ضربه پنالتی زده شد که فکر می‌کنم داور به اشتباه پنالتی گرفت. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی درست نبوده است.

وی در این باره که هر دو بازی رفت و برگشت شمس آذر مقابل استقلال پرگل بوده، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در بازی رفت هم عملکردی خوب و هجومی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه بازی مساوی شد. درباره بازی برگشت هم باید بگویم که نیمه دوم خوب بودیم و اگر بازی فقط ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم.

جعفرپور تاکید کرد: در اینکه تیم ما خوب است شکی نیست. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که در آینده نزدیک در فوتبال ایران بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

او درباره حضور و حمایت هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران خوبی داریم و واقعا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی سنگ تمام گذاشتند. به آن‌ها خسته نباشید، خداقوت می‌گویم و آرزو می‌کنم که بازی‌های آینده بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم