Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:33:24 GMT

فرهنگ کمک مومنانه باید در جامعه گسترش پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۷۵۵

فرهنگ کمک مومنانه باید در جامعه گسترش پیدا کند

صارمی گفت: فرهنگ کمک مومنانه در سطح جامعه می تواند گسترش پیدا کند و با توجه به اینکه بسیاری از افراد توانایی کمک به دیگران دارند، با معرفی این افراد به خیران می توان این فرهنگ بسیار ارزشمند کمک به هم نوع در جامعه گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سرهنگ «عباس صارمی» در حاشیه مراسم اولین گام رزمایش مومنانه در مواسات و همدلی در اجرای فرامین آیت الله خامنه اب در آغاز سال 1400 ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: خیریه آبشار عاطفه ها راه مکتب حاج قاسم را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: حضرت علی (ع) از دسترنج خود در نیمه های شب به خانواده های نیازمند و یتیم کمک می کردند و امروز این کار بسیار پرخیر و برکت را آبشار عاطفه ها انجام می دهد و دل خانواده ای را در این وضعیت اقتصادی شاد می کند؛ این مجموعه با توزیع بسته های معیشتی گرهی از مشکلات مردم هر چند اندک را باز می کند که بسیار ارزشمند است و قطعا این مستمر است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ کمک مومنانه در سطح جامعه می تواند گسترش پیدا کند؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از افراد توانایی کمک به دیگران دارند، با معرفی این افراد به خیران می توان این فرهنگ بسیار ارزشمند کمک به هم نوع در جامعه گسترش داد.

 

سرهنگ صارمی با اشاره به ارزشمندی این رزمایش ها در جامعه ؛ گفت: اینکه در جامعه ما این همدلی، همسویی و همراهی طرح مومنانه ساری و جاری باشد و دل مردم شاد شود بسیار ارزشمند است، به ویژه اینکه با توزیع این بسته ها بین خانواده های نیازمند در حاشیه شهر موجب خوشحالی آنها می شود.

 

وی با بیان اینکه گاهی خانواده های نیازمند به دلیل مشکل معیشت و  نیازمندی های اولیه خود و فرزندانشان به ناهنجاری های اجتماعی دچار می شوند و یا در دام افراد فرصت طلب می افتند و یا گرفتار مواد مخدر می شوند؛ افزود: باید این فرهنگ کمک به هم نوع در جامعه همه گیر شود و همه افراد احساس مسئولیت نسبت به نیازمندان شهر خود کنند.

 

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این تلنگری برای افرادی است که سرمایه های هنگفتی دارند تا از اندوخته های خود به هم نوع خود کمک کنند چرا که شاید همان کمک موجب جلوگیری از گرفتاری خانواده های زیادی به ناهنجاری های اجتماعی شود.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرهنگ صارمی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها رزمایش همدلی کمک مومنانه بسیار ارزشمند فرهنگ کمک هم نوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز