Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:11:33 GMT

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است/ فقط امشب را خوشحالی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۸۳۷

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است/ فقط امشب را خوشحالی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این دیدار با برتری ۵ به ۲ نماینده ایران خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی (۵)، محمد نادری (۵۴) و مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی پس از این دیدار گفت: به تیم الاهلی خسته نباشید می گویم و به تیم استقلال تبریک می گویم به خاطر این پیروزی. ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانیم با همین کیفیت بتوانیم بازی کنیم. تعویض‌هایی که کردیم تاکتیکی بود. بازیکنانی که وارد زمین شدند به بهترین شکل ممکن بازی کردند و کمک کردند تا ما بتوانیم بازی را در اختیار بگیرم.

مجیدی در مورد آینده استقلال نیز گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. بازی‌هایی که در پیش داریم سخت است. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است فقط یک بازی را با کیفیت و پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امشب به همراه بازیکنانمان از این پیروزی خوشحال هستیم اما از فردا تمرکزمان را روی دیدار بعدی استقلال خواهیم گذاشت.

کد خبر 5190144 رضا خسروي

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی فرنگی مهدی طارمی کشتی آزاد تیم فوتبال الوحده امارات الاهلی عربستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتسال ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است