Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هروویه میلیچ، مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از برتری ۵ بر ۲ تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی اول خیلی مهم و سخت است. این بازی دشوار بود، چون مسابقات اول یک تورنمنت، همیشه سخت هستند؛ اما خوشحالم که برنده شدیم. این دوره سخت است، چون مسابقات بدون تماشاگران برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پنالتی که مرتکب شد، عنوان کرد: پنالتی الاهلی شیرازه تیم ما را در نیمه اول به هم ریخت، اما در بین ۲ نیمه خودمان را پیدا و شرایط خوبی پیدا کردیم.

مدافع استقلال در خصوص تیم مدعی در گروه آبی پوشان، گفت: دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم. بهتر است در مورد تیم خودمان صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید

نوازی: تیم ما روی یک اتفاق برابر ذوب آهن گل خورد/ داور‌ان خوب را برای دیدارهای حساس انتخاب می کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه سوپر شیلد فوتبال امارات و قطر که بین قهرمانان فصل گذشته لیگ‌های این کشور برگزار می‌شود، تیم شباب الاهلی در حضور سعید عزت‌اللهی در فهرست نفراتش، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف الدحیل خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که بعد از چهار حضور ثابت و پیاپی در ترکیب شباب الاهلی، در دیدار اخیرشان در لیگ برتر امارات مقابل الجزیره کار را از روی نیمکت آغاز کرده و به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود، امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برابر الدحیل بازگشت.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه اضافه شد، در پنج بازی لیگ برتر امارات و یک دیدار جام ریاست جمهوری به میدان رفته که امشب هم در سوپر شیلد امارات و قطر بازی می‌کند.

عزت‌اللهی امیدوار است امشب مقابل الدحیل که ستاره‌هایی مثل کوتینیو، میشل اولونگا، المعز علی و ... را در ترکیب دارد، به پیروزی برسند و قهرمان شوند.

دیگر خبرها

  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • بایدن: با رهبران گروه 7 درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • دیوار خیبر فرو ریخت؛ پیدا و پنهان عملیات ایران
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!
  • جنجال داوری در اسپانیا: خیرونا در اوج خشم! (عکس)‏
  • واکنش آل‌کثیر به گلزنی مقابل ملوان