Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی معتقد است یک پنالتی برای استقلال در دیدار برابر الاهلی عربستان گرفته نشده است

حیدر سلیمانی توضیحاتی در خصوص صحنه های بحث برانگیز دیدار استقلال و الاهلی ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت داور اردنی در دیدار استقلال ایران و الاهلی عربستان به ایسنا گفت:

این داور اردنی، داوری جنجالی است که سوابق منفی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بازی‌ هم اشتباه‌های تاثیرگذاری داشت و نمره خوبی دریافت نمی‌کند.

او ادامه داد:

پنالتی اعلام شده به سود الاهلی درست بود و میلیچ پای مهاجم حریف را زد. در دقیقه ۳۷، مدافع عربستانی با تکلی خشن هم توپ را زد و هم پای قایدی را که داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد. اواخر نیمه اول توپی به دست مدافع الاهلی برخورد کرد که داور به درستی خطای هند اعلام نکرد.

این کارشناس داوری اضافه کرد:

در نیمه دوم، گل دوم استقلال درست بود و یزدانی خطایی انجام نداد و روی گل هم تاثیرگذار نبود. روی گل سوم استقلال، داور باز هم اشتباه کرد زیرا مطهری در موقعیت آفساید بود و گل ناسالم بود. هم‌چنین در دقایق پایانی بازی، مدافع الاهلی روی دیاباته خطا کرد و او هم بدون تاخیر خودش را روی زمین انداخت که این پنالتی اعلام شده هم درست بود.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • سوت سرنوشت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید