Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تساوی 1-1 آاس رم مقابل آژاکس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و صعود جالوروسی به مرحله نیمه نهایی، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

به نظرم در بازی رفت بیشتر در خط دفاعی به زحمت افتادیم. امشب در اکثر دقایق بازی، حملات آژاکس تحت کنترل ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژاکس تیم قدرتمندی است اما امشب عملکرد خوبی در خط دفاعی داشتیم. باید با توجه به واقعیت ها، تیم را برای بازی آماده کرد. در بازی رفت به خواسته خود رسیده بودیم و مقابل آژاکس، یکی از بهترین تیم ها در کارهای هجومی بازی داشتیم. به نظرم با رویکرد مناسبی بازی کردیم.

آاس رم برای اولین بار از فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی رقابت های اروپایی صعود کرد. آخرین حضور رم در مرحله نیمه نهایی جام یوفا/لیگ اروپا به فصل 1990/91 مربوط می شود. از سه صعود اخیر تیم های ایتالیایی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اروپایی، 2 مورد برای رم بوده است. فونسکا افزود:

باعث افتخار است که با رم به نیمه نهایی رسیدم. اولین نیمه نهایی من در رقابت های اروپایی است. وقتی می بینیم تنها نماینده ایتالیا در رقابت های اروپایی هستیم، بیشتر به خود افتخار می کنیم. حضور برایان کریستانته در خط دفاعی با توجه به سبک بازی رم، کمک زیادی به رم می کند. او توانایی خوبی در کار با توپ دارد. ریکاردو کالافیوری نیز امشب عملکرد خوبی داشت. گلی که زدیم روی همکاری کریستانته، کالافیوری و ژکو بود. از نظر من، کریستانته یک مدافع خاص است. خوشحالم که ژکو با انگیزه بازی می کند و اکنون همه چیز میان ما خوب پیش می رود.

از آینده خود در رم خبر ندارم. نمی دانم فصل آینده مربی رم خواهم بود یا خیر؛ چیزی تغییر نکرده و بازی به بازی پیش می رویم. همین اندازه مطمئن هستم که بازی بعدی نیز سرمربی این تیم خواهم بود. قبلا هم گفته ام که اکنون آینده من اهمیت ندارد و موفقیت رم مهم است.

آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی به 5 بازیکن رم کارت زرد نشان داد تا جانلوکا مانچینی از بازی بعدی مقابل منچستریونایتد محروم شود. ژکو، ویار، ورتو، ایبانیز، کریستانته و کالافیوری نیز بازیکنان در خطر محرومیت رم در لیگ اروپا هستند. سرمربی جالوروسی افزود:

نظری در مورد داوری ندارم. مانچینی به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت و می توانست این کارت را دریافت نکند.

بازی با منچستریونایتد؟ یک بازی فوق العاده دیگر مقابل یک تیم بسیار بزرگ خواهد بود. فعلا تا آن بازی دو هفته زمان داریم و باید به رقابت های سری آ رسیدگی کنیم. باید با همین نگرش و با روحیه تیمی مقابل منچستریونایتد به میدان برویم. در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، هر حریفی قدرتمند است. پیش بینی بازی با منچستریونایتد دشوار به نظر می رسد اما با هدف صعود به فینال مقابل آنها قرار می گیریم. به فینال اعتقاد داریم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های اروپایی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال