Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمر السومه گفت: ما هنوز 5 بازی پیش رو داریم و این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود. در نیمه دوم اتفاقی در داخل زمین افتاد که بدون شک سرمربی درباره این اتفاقات در کنفرانس خبری صبحت خواهد کرد

عمر السومه از شکست الاهلی عربستان مقابل استقلال می گوید.

به گزارش طرفداری، عمر السومه بعد از این شکست گفت:

ما هنوز 5 بازی پیش رو داریم و این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اتفاقی در داخل زمین افتاد که بدون شک سرمربی درباره این اتفاقات در کنفرانس خبری صبحت خواهد کرد.

عمر السومه افزود:

بعد از این باخت سرمربی پیش من آمد و گفت سرم را بالا بگیرم. ما به عنوان بازیکنان باید به بازی برگردیم تا بتوانیم در آینده به پیروزی ها برسیم. باید از این بازی درس بگیریم و در بازی های آینده اشتباهات این بازی را تکرار نکنیم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عمر السومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت