Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:26:41 GMT

معاون ترامپ از جراح ایرانی الاصل تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۹۱۲

معاون ترامپ از جراح ایرانی الاصل تشکر کرد

به گزارش ایرنا از شبکه ان بی سی نیوز، دفتر پنس روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که معاون رئیس جمهور سابق پس از مشاهده علائم مربوط به کاهش ضربان قلب، یک ضربان ساز (دستگاه تنظیم کننده ضربان) پیوند زد.

دفتر پنس گفت که وی طی دو هفته گذشته با این علائم دست و پنجه نرم کرده و پس از مشاوره با پزشکان، وی در بیمارستان ویرجینیا یک ضربان ساز پیوند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنس 61 ساله روز پنجشنبه در هنگام ترخیص از بیمارستان در بیانیه ای از کادر پزشکی که او را معالجه کردند، تشکر کرد.

معاون ترامپ در بیانیه خود خاطر نشان کرد که من از حرفه ای بودن و مراقبت سریع پزشکان، پرستاران و کارکنان برجسته موسسه قلب و عروقی اینوا، از جمله دکتر برت آتواتر و دکتر بهنام تهرانی، سپاسگزارم.

بهنام تهرانی، پزشک متخصص قلب و عروق از دانشگاه جرج واشنگتن است.

برچسب‌ها دونالد ترامپ جراحی قلب مایک پنس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جراحی قلب مایک پنس دونالد ترامپ جراحی قلب مایک پنس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟

از جمله علائم کمبود ویتامین B۱۲ می‌توان به ضعف عضلات، بی‌حسی یا گزگز شدن دست‌ها و پاها، ضربان قلب بالا و مشکل در راه رفتن اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ویتامین B۱۲ نقش مهمی در حفظ سلامت اعصاب، سلول‌های خونی و سنتز DNA ایفا می‌کند، این ویتامین معمولاً در محصولات حیوانی مانند گوشت، ماهی، لبنیات و تخم‌مرغ یافت می‌‏شود، بنابراین گیاه‌خواران و همچنین افراد مسن و کسانی که شرایط پزشکی خاص دارند، ممکن است در معرض ابتلاء به کمبود ویتامین B۱۲ قرار بگیرند؛ کمبود این ویتامین می‌تواند باعث بروز انواع مختلفی از مشکلات سلامتی شود و بر قسمت‌های مختلف بدن تأثیر بگذارد، در ادامه به بررسی تعدادی از علائم کمبود ویتامین B۱۲ می‌پردازیم:

ضعف عضلات

یکی از علائم رایج کمبود ویتامین B۱۲ ضعف عضلات است، این ضعف ممکن است به صورت مشکل در بلند کردن اجسام، انجام دادن کارهای روزانه یا حتی ایستادن برای مدت طولانی‌تر ظاهر شود، این اتفاق به دلیل اختلال در تولید گلبول‌های قرمز خون رخ می‌دهد که وظیفه انتقال اکسیژن به ماهیچه‌ها را بر عهده دارند.

بی‌حسی یا گزگز شدن دست‌ها و پاها

دیگر نشانه‌های آشکار کمبود ویتامین B۱۲ بی‌حسی یا گزگز شدن دست‌ها و پاها است که به عنوان نوروپاتی محیطی نیز شناخته می‌‏شود، کمبود ویتامین B۱۲ به پوشش محافظ اعصاب آسیب می‌رساند و منجر به ایجاد اختلال در سیگنال‌دهی می‎‌شود.

ضربان قلب بالا

افزایش ضربان قلب نیز یکی از علائم کمبود ویتامین B۱۲ شناخته شده است، کمبود این ویتامین باعث می‌‏شود بدن برای تولید گلبول‌های قرمز به منظور حمل اکسیژن به اندام‌های حیاتی دچار مشکل شود، در این صورت ضربان قلب به منظور جبران این مشکل و پاسخگویی به نیازهای اکسیژنی بدن افزایش پیدا می‌کند.

مشکل در راه رفتن

در موارد شدید کمبود ویتامین B۱۲، افراد ممکن است در راه رفتن یا حفظ تعادل دچار مشکل شوند، این مشکل را می‌توان به علائم عصبی مرتبط با کمبود ویتامین B۱۲ مانند آسیب عصبی، ضعف عضلانی و اختلال در هماهنگی و تحرک نسبت داد.

کد خبر 746474

دیگر خبرها

  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟
  • همایش علمی سرطان شناسی در گراش
  • راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان