Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@03:44:29 GMT

«قایدی» بهترین بازیکن دیدار جذاب استقلال-الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۹۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال ایران بامداد جمعه توانست در گام نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی عربستان را با پنج گل درهم بکوبد. «مهدی قایدی» موفق شد در این دیدار دبل کند و نقش بسیار بزرگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر والشرطه عراق همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در حال حاضر صدرنشین گروه است.

تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی خود را روز یکشنبه ۲۹ فروردین برابر الدحیل انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال الاهلی لیگ قهرمانان آسیا مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم