Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@09:06:22 GMT

چه کنیم کباب تابه‌ای جمع نشود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۰۰۲

کباب تابه‌ای طرز تهیه آسانی دارد و همه افراد می‌توانند برا تهیه آن اقدام کنند، اما باید نکات ویژه آن را رعایت کرد تا در حین پخت با یک کباب جمع شده مواجه نشویم. خبرگزاری میزان _ نمناک نوشت: کباب تابه‌ای که با ساده‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود، جزو غذا‌هایی است که به سرعت آماده می‌شود و بهترین گزینه برای زمانی است که فرصت کمی برای تهیه غذا دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در تهیه کباب تابه‌ای باید گوشتی که در تهیه آن استفاده می‌کنید گوشت چرخ کرده باشد.   اگر برای جمع شدن کباب تابه‌ای تان نیاز به آشنایی بیشتری برای پخت آن دارید، در این مقاله سعی کردیم که فوت و فن‌های رایج آن را برای شما بررسی کنیم.   راه‌های جلوگیری از جمع شدن کباب تابه‌ای اگه حرارت زیر کباب خیلی کم باشد گوشت آب میندازد و خودش را جمع می‌کند.   اگر مقداری پودر سوخاری را به مواد کباب تابه‌ای اضافه کنید جمع نمیشود.   اگر چربی گوشت زیاد باشد کباب تابه‌ای جمع می‌شود.   اگر یک سیب زمینی کوچک را رنده کنید داخل مایه گوشت، مانع جمع شدن کباب تابه‌ای می‌شود.   استفاده از گوشت گوساله کمتر باعث جمع شدن کباب تابه‌ای می‌شود. بیشتر بخوانید: ترفند‌هایی برای تهیه دمنوش خوش عطر به‌لیمو انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. برچسب ها: طرز تهیه غذا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است و تا پایان سال ۱۴۰ هزار تن گوشت منجمد و ۳۰ هزار تن گوشت گرم وارد می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با بیان اینکه بودجه ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است اظهار داشت: تا پایان سال ارز مورد نیا گوشت قرمز تامین شده است و تمام کبود تولید گوشت قرمز را از محل واردات جبران می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۰۰ هزار تن گوشت منجمد و ۳۰ هزار تن گوشت گرم به کشور وارد شده بود اما برای سال جاری میزان واردات گوشت منجمد ۱۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد اما میزان واردات گوشت گرم ثابت است.

پیمان پاک با بیان اینکه افزایش واردات گوشت قرمز برای تامین و تنظیم بازار است گفت: عمده گوشت واردات به صورت گوشت گوساله است به طوری که ۸۰ درصد گوشت گوساله و ۲۰ درصد گوشت گوسفندی است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • پخت متفاوت چلو کباب مرغ هیزمی توسط آشپز مشهور کره جنوبی (فیلم)
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)