Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت : دوازدهم اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع زورگیری و سرقت تلفن همراه از طریق کلانتری 115 رازی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: مفاد پرونده حاکی از آن بود، شاکی  که مردی 30 ساله  است در محدوده میدان راه آهن توسط 2 موتورسوار جوان مورد ضرب و جرح قرار می گیرد و تلفن همراهش به همراه  مبلغ 29 میلیون تومان پول نقد از وی سرقت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در بررسی های پلیس مشخص شد که متصرف تلفن همراه به دفعات مختلف به اشخاص متعدد تماس گرفته است. با شناسایی مخاطبین متهم، مشخص شد که متهم طی تماس تلفنی با شهروندان مبالغی را از آنان  درخواست کرده است و مدعی شده است که نزدیکان آنان تصادف کرده و نیاز به واریزی وجه برای درمان است که متاسفانه شهروندان به آنان اعتماد مبالغ درخواستی را واریز کرده اند.  

تشخیص هویت سارقان تهرانی

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت متهم شناسایی و مشخص شد که وی یکی از سارقان زورگیر است که با هماهنگی های قضائی، متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان راه آهن دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی به زورگیری و5 فقره کلاهبرداری از مال باختگان با همکاری  2 تن از همدستانش به نام "مرجان" و "سعید" معترف شد.

کارآگاه عزیزخانی با بیان اینکه متهم دیگر پرونده در عملیات دیگری دستگیر شد، افزود : کارآگاهان تاکنون 4 تن  از مال باختگان را شناسایی و تحقیقات کماکان برای کشف سایر جرایم ارتکابی از سوی مجرمان و همچنین دستگیری "مرجان" ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت تلفن همراه سارقان دستگیر اخبار حوادث تلفن همراه پرونده کلاهبرداری زورگیری رئیس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران کرونا ویروس بازیگر سینما و تلویزیون فیلم سرقت کارگر خودکشی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد پس از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین