Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:55:23 GMT

مایک پنس تحت عمل جراحی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۰۵۰

مایک پنس تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی مایک پنس، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد وی روز چهارشنبه در جریان یک عمل جراحی عادی، دستگاه ضربان ساز قلب دریافت کرده است و پیش بینی می‌شود بهبودی کامل حاصل کند.

پنس ۶۱ ساله پیشتر فاش کرده بود مشکل قلبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوین اومالی، سخنگوی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد پنس در مرکز پزشکی اینووا فرفکس در ویرجینیا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پنس نیز در بیانیه‌ای از کادر پزشکی قدردانی کرد. این فرماندار سابق ایالت ایندیانا زمانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به عنوان معاون دونالد ترامپ نامزد شد، سوابق پزشکی خود را فاش کرد. اومالی افزود: "این جراحی عادی موفقیت آمیز بود و پیش بینی می‌شود وی به طور کامل بهبود یابد و در روز‌های آتی فعالیت روزانه خود را از سر بگیرد".

پزشکان بیمارستان اینوا یک دستگاه ضربان‌ساز قلب را در بدن مایک پنس قرار دادند که در دو هفته گذشته از اختلال ضربان قلب رنج می‌برد. دفتر مایک پنس اعلام کرد حال او پس از کاشت این دستگاه رو به بهبودی است و در روز‌های آینده به طور کامل بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پنس عمل قلب معاون ترامپ مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان