Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال ۹۸ به‌دنبال انتقال پیکر خونین مرد جوانی به‌ نام پوریا به بیمارستانی در ورامین آغاز شد.

به گزارش رکنا، وی که از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان ۱۸ گلوله را از پای او خارج کردند، پس‌از بهبودی نسبی وی مردی به‌ نام سیامک را که از مجرمان سابقه دار بود به‌عنوان عامل شلیک معرفی کرد و گفت: من و برادرهایم سال‌هاست با یکی از بچه محل‌ها به‌ نام سیامک و برادرهایش بر سر مسائل ناموسی اختلاف داریم؛ چند سال قبل سیامک برادرزاده‌ام را ربود تا از ما انتقام بگیرد، اما با شکایت ما دستگیر و پس از محاکمه به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سال‌ها بارها ما را تهدید به مرگ کرده بود.

وی ادامه داد: شب حادثه به خانه برمی‌گشتم که ناگهان سیامک را دیدم که با یک اسلحه وینچستر مقابلم ایستاده است. او به‌تازگی از زندان آزاد شده بود؛ به محض دیدن او شوکه شدم ولی ناگهان به سمتم شلیک کرد، حتی وقتی روی زمین افتادم بالای سرم آمد و گفت این دفعه به پایت زدم اما دفعه بعد به مغزت شلیک می‌کنم و بعد هم با موتورش فرار کرد.

با این اطلاعات سیامک دستگیر شد اما منکر شلیک به پوریا شد و گفت که وی به خاطر دشمنی چنین ادعایی کرده است و من بی‌گناهم؛ در حالی که سیامک با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث ایران انتقام گلوله اسلحه وینچستر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران کرونا ویروس بازیگر سینما و تلویزیون فیلم سرقت کارگر خودکشی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین گفت: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه شد.

حجت‌الاسلام محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به فعالیت ۱۷۳ شعبه شورای حل اختلاف در ۱۹ حوزه قضائی استان، اظهار کرد: حدود ۵۲ درصد این شعب در شهرهای استان و مابقی هم در روستاها مستقر شده و فعالیت می‌کنند.

وی از رسیدگی و مختومه شدن ۹۹.۶ درصد پرونده‌های حل اختلاف استان قزوین در یک‌سال اخیر خبر داد و افزود: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفتند.

رئیس مرکز حل اختلاف دادگستری استان قزوین از مصالحه ۵۱ درصدی پرونده‌های قابل صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: طی یک‌سال گذشته ۳۴ هزار و ۶۵۵ فقره پرونده با میانجیگری شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسراها جلوگیری شده است.

حیدری با اشاره به ابلاغ الکترونیکی ۹۴ درصد از اوراق قضائی شوراهای حل اختلاف، ادامه داد: این اقدام علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضائی، صرفه‌جویی در وقت، هزینه و ایجاد رضایت‌مندی مراجعان به شعب شورای حل اختلاف شده است.

کد خبر 747264

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!