Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احسان شهابی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هر شعبه، یک بازرس ثابت و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سر بازرس و به ازای هر ۱۵۰ شعبه یک نفر به عنوان بازرس ویژه به منظور صیانت از آرای مردم، فرایند کنترل و رصد برگزاری انتخابات را به خوبی انجام می دهند.

وی اظهار داشت: مردم می توانند شکایات و نقطه نظر پیشنهادی خود و یا تخلف هر یک از داوطلبان انتخابات (شوراها و میان دورای مجلس) و یا مجریان و دست اندر کاران انتخابات را از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها، پورتال استانداری (لینک شکایات مردمی انتخابات )، شماره پیامک ۹۸۳۰۰۰۸۵۲۹ و تماس با شماره تلفن ۳۸۲۵۶۰۰۵ برای رسیدگی و بررسی دقیق به هیات بازرسی گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری همدان افزود: انتخابات پیش رو و نقش آن در سرنوشت کشور بسیار با اهمیت است و حضور و مشارکت حداکثری مردم موجب نمایش اقتدار، مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی می شود.

شهابی افزود: فضای همدلی و همراهی موجود در میان مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور را در استان همدان فراهم کرده است. 

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ضمن تاکید بر قانونمنداری مجریان و داوطلبان انتخابات، از آمادگی تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان خبر داد و گفت: هیات های بازرسی استان و شهرستان با حساسیت، حسن اجرای فرایند انتخابات را از ابتدا تا انتها رصد و کنترل کرده و در صورت بروز تخلف از سوی مجریان یا داوطلبان، مراتب را از طریق مراجع مسئول پیگیری می کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان استانداری همدان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان استانداری همدان انتخابات ۱۴۰۰ همدان استانداری همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند