Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:56:33 GMT

پناهگاه میشان در ارتفاعات الوند همدان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۱۶۵

پناهگاه میشان در ارتفاعات الوند همدان تعطیل شد

"علیرضا گوهری" روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط حاد شیوع ویروس کرونا قابل قیاس با گذشته نیست و براین اساس تصمیم به تعطیلی کامل ارایه خدمات در پناهگاه قدیمی و پرتردد میدان میشان گرفتیم.

وی بیان کرد: براین اساس پناهگاه میدان میشان تعطیل شده و کوهپیمایان و علاقه مندان به کوهنوردی بهتر است از صعود به ارتفاعات منطقه پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری خاطرنشان کرد: حفظ سلامت کوهنوردان در اولویت سیاست‌ها و برنامه های هیات کوهنوردی استان قرار دارد و برهمین اساس محدودیت‌های ویژه تردد برای صعود اعمال شده است.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، کوهنوردان و دوستداران طبیعت حتی الامکان تا بهتر شدن اوضاع از صعود به کوهستان و ارتفاعات پرهیز کنند.

گوهری اظهار داشت: هشدارها پیرامون شیوع ویروس کرونا برای تمامی اقشار است و حوزه کوهنوردی نیز مستثنی از این هشدارها نیست.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در بهار طبیعت شاهد افزایش صعودها هستیم، از کوهپیمایان و کوهنوردان می‌خواهیم که صعود را به پس از بهبود شرایط موکول کنند.

ارتفاعات کوهستانی همدان در طول هفته به ویژه جمعه ها شاهد صعود صدها کوهنورد است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایرنا همدان کوهنوردی الوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایرنا همدان ویروس کرونا ایرنا همدان کوهنوردی الوند اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بعد از ظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز که با حضور استاندار کرمانشاه، معاونان استاندار و فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که ۳۵ تا ۴۰ هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: برنامه بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز چهاردهم اردیبهشت ماه در ارتفاعات بازی دراز واقع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راهپیمایی روز قدس امسال و انتخابات سال گذشته مردم حضوری باشکوه داشتند که همین حضور باشکوه به کشور عزت و قدرت افزون داد و دشمنان کشور را ناامید ساخت.

وی افزود: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6079328

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • آماده شدن کرمانشاه برای میزبانی از سالروز عملیات بازی‌دراز
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود