Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بررسی آمارهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل از اول تا ۲۶ فروردین نشان می دهد که در همین مدت سه هزار و ۶۷۱ بیمار هم پس از بهبود نسبی از بیمارستان ها ترخیص شده تا روند درمانشان را در منزل پیگیری کنند.

طبق این گزارش همچنین در این مدت حدود ۱۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم پس از بستری در بیمارستان و ناکام ماندن روند درمانشان ، جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آماری روزانه نشان می دهد که تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های مازندران هم نسبت به اول فروردین با افزایش حدود ۴۰۰ درصدی به یکهزار و ۶۲۵ نفر رسیده است.

تعداد بیماران کرونایی بستری در روز اول فروردین در مازندران ۴۴۱ نفر و کمترین میزان از مهر ماه سال ۹۹ به بعد بود.

ادامه روند افزایشی 

روند بستری بیماران کرونایی در مازندران هم طی این مدت با شتاب هر چه تمام تر ادامه یافته به گونه ای که نسبت به اول فروردین ماه حدود پنج برابر شده است. در حالی که روز اول فروردین ۶۸ بیمار جدید وارد بیمارستان های مازندران شده بودند ، روز ۲۶ فروردین تعدادشان به ۲۷۸ نفر رسید. بالاترین میزان ورود بیماران جدید به بیمارستان ها هم مربوط به ۱۹ فروردین با ۲۸۳ نفر بود.

آمار بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه هم در این مدت تقریبا ۲.۵ برابر شد و از ۱۱۳ نفر در روز اول فروردین به ۲۶۲ نفر در ۲۶ این ماه افزایش یافت.

بیشترین میزان مرگ و میر کرونایی هم  در این مدت نیز با ۱۴ نفر مربوط به روز سه شنبه ۲۴ فروردین بود.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران کووید-19 مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران کووید 19 کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران کووید 19 مرگ و میر اخبار کنکور بیمارستان ها اول فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر علیرضا اسلامی در نشست خبری بررسی علل شیوع سرطان در استان و آخرین یافته های تحقیقاتی در این زمینه اظهار داشت: در ایام اجرای طرح سلامت نوروزی، سه هزار و ۱۹۹ عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شد و کادر بهداشت و درمان دانشگاه در همه حوزه ها،تمام همت خود را بر ارائه خدمات سلامت محور و ارتقای سلامت مردم، به کار گرفته و متخصصان به صورت شبانه روزی در این مراکز حضور داشتند.
وی گفت: تعداد پنج هزار و ۳۸۷ ماموریت توسط عوامل اورژانس استان انجام شده که چهار هزار و ۵۰۳ ماموریت غیرترافیکی و ۸۸۴ ماموریت ناشی از حوادث ترافیکی بوده است.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علو م پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: همچنین در این ایام به ۱۰ بیمار سکته مغزی خدمات مورد نیاز ارائه شده و از عوارض سکته مغزی در این افراد جلوگیری شد و هفت بیمار سکته قلبی هم تحت درمان قرار گرفتند.
وی ادامه داد: کد ۷۲۴ جهت بیماران سکته مغزی و کد ۲۴۷ جهت بیماران سکته قلبی در بیمارستان های استان به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته در بیمارستان های شهید صدوقی ، شهید دکتر رهنمون و افشار فعال است.
دکتر اسلامی خاطر نشان کرد: انجام ۴۳۲ مورد مشاوره جهت زوج ها و غربالگری تیروئید دو هزار و ۲۱۲ نوزاد سه تا پنج روزه از جمله اقداماتی است که توسط واحد مبارزه و پیشگیری از بیماریها در این ایام صورت گرفت.
وی افزود: به منظور نظارت بر مصرف آب آشامیدنی سالم هم تعداد ۱۰ هزار و ۶۳ مورد کلرسنجی توسط بازرسان بهداشت محیط و ۳۰۹ مورد رسیدگی هم توسط سامانه ۱۹۰ انجام شده است.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علو م پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: از ۱۸ هزار و ۳۸۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هزار و ۷۶۳ مورد اخطار کتبی دریافت کردند، ۳۱۸ مورد معرفی به مراکز قضائی و ۷۲ مرکز هم پلمب شده است.

 

دیگر خبرها

  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار