Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:23:40 GMT

ذوالفقارنسب: پرسپولیس به شناخت و شخصیت کامل رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۱۹۰

ذوالفقارنسب: پرسپولیس به شناخت و شخصیت کامل رسیده است

«بیژن ذوالفقارنسب» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، تصریح کرد: پرسپولیس کاری کرد که در فوتبال ما عجیب و بسیار نادر بود، آن ها نشان دادند به شخصیت و شناخت خوبی از موقعیت رسیده‌اند و به گونه‌ای رفتار کردند که جای هیچ شک و شبهه‌ای نگذاشتند.

وی ادامه داد: در دیدار با الوحده امارات شاهد بودیم شاگردان یحیی با تدابیر خاصی به زمین رفتند و در طول ۹۰ دقیقه، هم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند و هم با ایفای نقش خود مدیریت زمان و مکان را در دست گرفته و اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: کیفیت بازیکنان و سطح فنی آنها همان است که در لیگ شاهد بودیم و در مدت  ۱۰ روز نمی‌توان آن را خیلی تغییر داد، اما چیزی که در مورد پرسپولیس وجود دارد آن ها به یک آگاهی و شعور بالا دست یافته‌اند که این نشان می‌دهد از بعد روحی و روانی روی نفرات تیم کار درست و حرفه‌ای شده و نتیجه‌اش هم همین می شود که دیدیم، یک بازی روان، بدون تنش، متفکرانه و کسب ۳ امتیاز که هدف اصلی کادر فنی است.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مساله دیگر این بود که پرسپولیس با شناخت خوبی که از حریف داشت از نقاط ضعف آن‌ها بهره برد و با برنامه مناسب اجازه نداد تا از توانایی‌های خود بهره ببرند، این مساله نیازمند یک برنامه‌ریزی مناسب است که پرسپولیس نشان داد در این فضا نیز قابلیت‌های بالایی دارد.

وی در مورد بازی پرسپولیس و الریان خاطر نشان کرد: حضور «شجاع خلیل‌زاده» در تیم حریف برای هر دو طرف یک فرصت است، قطعا با شناختی که بازیکنان از هم دارند روی مسایل مختلف کار کرده‌اند.

ذوالفقارنسب افزود: باید در موقعیت‌هایی مانند ضربات ایستگاهی مدافعین پرسپولیس مواظب باشند که بدون شک این مساله از سوی کادر فنی به آن ها گوشزد می‌شود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر مهاجمین پرسپولیس هم شرایط روحی بازیکن قبلی خود را می‌دانند،  حتی می‌توانند او را در موقعیتی قرار دهند که تمرکزش به هم خورده و از این شرایط برای برتری نماینده ایران استفاده کنند. البته تاکید می‌کنم رعایت اخلاق حرفه‌ای و ورزشی همیشه باید مورد توجه قرار گیرد و بازیکنان از آن تخطی نکنند.

کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: فوتبال اروپا را نگاه کنید، با سوت داور هیچکس اجازه اعتراض را به خود نمی‌دهد و همه در برابر رای قاضی میدان سکوت می‌کنند و این به دلیل آگاهی و درک بالای بازیکنان است که ساعت‌ها تحت آموزش بودند.

وی ادامه داد: این مساله باید در فوتبال ما هم نهادینه شود و همه بدانند رای، رای داور است و با اعتراض و جنجال نمی‌شود آن را تغییر داد. این مساله را پرسپولیس به خوبی نشان داد و امیدوارم سایر نمایندگان ما نیز این رفتار را در دستور کار خود قرار دهند.

پرسپولیس روز چهارشنبه در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر الوحده امارات را شکست داد. این تیم روز شنبه مقابل الریان قطر قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا 2021 بیژن ذوالفقارنسب یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2021 بیژن ذوالفقارنسب یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا 2021 بیژن ذوالفقارنسب یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت

آفتاب‌‌نیوز :

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دقایقی پیش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال صحبت کرد: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد. دولت سیزدهم زمانی بر سر کار آمد که این ۲ باشگاه دچار محرومیت‌هایی شده بودند؛ در سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان ستاد واگذاری بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورسی تشکیل شد و در اسفند ماه همان سال اولین گام برداشته شد؛ این در حالی بود که سه دولت قبل در این زمینه ناکام بودند.

او با اشاره به جزئیات این واگذاری عنوان کرد: در دولت سیزدهم بورسی شدن دو باشگاه از محل افزایش سرمایه بدون حق‌تقدم انجام و در سال ۱۴۰۱ تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرایند مالکیت این دو باشگاه حل و فصل شود که از سوی بخش تعاونی و خصوصی اقبال نشد. تلاش دولت بر این بود تا مساله اتحاد مالکیت و بحث مدیریت و انضباط مالی را بتواند حل و فصل کند.

وزیر اقتصاد در مورد الزام‌ای اف سی توضیح داد: همزمان مساله جریمه آسیایی، فرصت اصلاح اقتصادی و مالی و مدیریت این ۲ باشگاه را فراهم کرد. در پایان سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا از طریق کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و صنایع پتروشیمی این مساله حل و فصل شود که این اتفاق امروز در فرابورس محقق شد. طبق اطلاعاتی که در فرابورس قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه اعلام و با ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس نهایی شد.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به عنوان نقدی و ۹۰ درصد اقساطی صورت می‌گرفت، امروز بخش نقدی قطعی شد و اقساط طی مهلت‌های ۶ ماهه به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اعلام شده است. روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد