Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:56:55 GMT

۸۵۹ زندانی اصفهانی در انتظار برگشت به آغوش خانواده هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۲۵۱

۸۵۹ زندانی اصفهانی در انتظار برگشت به آغوش خانواده هستند

گروه استان‌ها- نائب رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: در سال جاری ۸۵۹ زندانی جرائم غیرعمد و مالی داریم که بدهی آنها بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، آزادی زندانیان جرائم مالی غیر‌عمد یکی از برنامه‌های خداپسندانه در ماه ضیافت الهی است. اقدامی که به همت ستاد دیه استان و کمک خیران تحقق پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس برخی از افراد به جای برگزار کردن مراسم عزا برای عزیزان خود خرج مراسم‌ها را به این گروه اختصاص داده و ترجیح می دهند افرادی را از زندان آزاد کنند.

 نائب رئیس ستاد دیه استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: در سال جاری 859 زندانی جرائم غیرعمد و مالی داریم که بدهی آنها بالغ بر 700 میلیارد تومان است و آنها منتظر این هستند که مردم عزیز در این ماه و در مناسبت‌های مختلف همت کنند تا باکمک خیران به آغوش زندگی بازگردند.

محمد ضیایی با بیان اینکه بخشی از این بدهی معمولا توسط شاکی‌ها بخشیده می‌شود، افزود:  در سال گذشته توسط ستاد دیه استان اصفهان که چند سال پیاپی در کشور مقام اول را اورده 730 زندانی آزاد شدند. از  218 میلیارد تومان بدهی آنها 152 میلیارد تومان توسط شکات بخشیده شد.

پویش سهم من آسمان؛ ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد برگزار می‌شوداختصاصی| محکومان امنیتی استان کردستان از زندان آزاد می‌شوند+جزئیات

 2700 نفر تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان اصفهان 

در این میان انجمن حمایت از زندانیان اصفهان هم پای کار آمده و خانواده‌های بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار داده است. مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: این انجمن حدود 2700 نفر از خانواده زندانیان بی‌بضاعت را تحت پوشش دارد.

مسعود دایی بیان کرد: این انجمن اقداماتی برای هزینه‌های تحصیلی، مستمری، هزینه‌های پزشکی و بسته‌های معیشتی نیز انجام می‌دهد و کمک‌های  خیران را  آماده و به این خانواده‌ها تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/163/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد دیه استان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند