Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@06:56:04 GMT

روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۵۶۷

روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم

همدان_وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت همه گیری ویروس کرونا در هفته آینده نسبت به امروز به مراتب سخت تر خواهد شد به نحوی که با روزهای بسیار سخت و دشواری از نظر شیوع ویروس و آمار ابتلا مواجه خواهیم شد.

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر «سعید نمکی» ظهرپنجشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: امروز با موج سنگین کرونا مواجه ایم بنابراین باید خود را برای درگیری با سنگین ترین مهاجمان بیولوژیک جهان آماده کنیم هر چند این موضوع را با یکسری رصد ها و اصول علمی قبل از نوروز ۱۴۰۰ پیش بینی و در مکاتبه هایی هشدار داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر چند امروز با ویروس خشن و مهاجم تری نسبت به سال گذشته مواجه ایم، اما نسبت به سال  ۹۹ آورده و داشته های ارزشمند بیشتری داریم چرا که اوایل سال گذشته شناخت ما نسبت به ویروس همانند امسال نبود.

دکتر نمکی تاکید کرد: هر کسی که در جهان مدعی شناخت کامل ویروس کرونا باشد، قطعا جاهل است، چرا که این افراد علم و آگاهی نسبت به ویروس ندارند و بشریت در حال حاضر همچنان توان دفع کامل این ویروس را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در جامعه هراس ایجاد کنیم، افزود: خوف مستمر باعث فروپاشی ذهن مردم و کادر بهداشت و درمان می شود بنابراین باید برای عبور امیدوارانه از این مرحله بیش از پیش تلاش کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از دو هزار روانشناس و مشاور از سراسر جهان در نامه‌ای خطاب به گوترش، دبیر کل سازمان ملل و لاگدامئو، رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه خصوصاً زنان و کودکان بی گناه را محکوم کرده و خواستار اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن آن سازمان شدند.

در این بیانیه که به صورت نامه برای افراد مذکور ارسال شده است، روانشناسان از بی توجهی سازمان‌های جهانی نسبت به سلامت روان زنان و کودکان غزه ابراز نگرانی شدید کردند و بر لزوم اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

امروز سوال مهم روانشناسان دنیا این است که آیا کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد تنها برای کشورهای معدودی است و ملت غزه و زنان و کودکان آن، در این سازمان جایگاهی ندارند؟ آیا اعضای محترم کمیسیون مقام زن تاکنون در مورد سلامت روان زنان و کودکانی که روز خود را با صدای بمب و آتش و گلوله شروع می‌کنند فکر کرده‌اند؟

چگونه است که این رژیم با همه این تجاوزهای هولناک، هنوز در این کمیسیون عضویت داشته و با دستان آغشته به خون بیش از ۲۵ هزار زن و کودک بی‌گناه از حقوق زنان و کودکان سخن می‌گوید؟ ادعای حقوق زنان دارد، در حالیکه حدود ۷۰ درصد کشته شدگان جنگ در غزه زنان و کودکان بی‌گناه هستند! آیا چشم‌ها و گوش‌های سازمان ملل که سازمانی بین المللی است، بر این جنایت هولناک بسته شده است؟

این جنایات، عملکرد خارج از چارچوب‌های انسانی رژیم صهیونیستی و اشغالگر، کذب بودن رویاهای اروپایی و آمریکایی برای نظم نوین جهانی و آرمانهای آنان را نیز معلوم کرده و نشان می‌دهد، آرمانهای توسعه پایدار و تلاش‌های صندوق‌های وابسته به سازمان ملل متحد، صرفاً برای مدیریت کردن کشورهای ضعیف‌تر نوشته می‌شود. ۶ سال دیگر که در ارزیابی دستیابی به اهداف توسعه پایدار (۲۰۳۰)، به عدم تحقق آن رسیدید و نتایج نشان داد که کشورها در اجرای آن با شما همکاری نکرده و نمی‌کنند، خاطرات این رسوایی‌های بزرگ را به خاطر بیاورید و دلیل عدم اعتماد کشورها به سازمان ملل و صندوقهای وابسته به آن را به درستی تشخیص دهید.

ما روانشناسان با هشدار نسبت به وضعیت سلامت روان مردم و خصوصاً زنان و کودکان غزه، شما را نسبت به اعتبار سازمان ملل و خطر عدم مقبولیت جهانی این سازمان بیم داده و سریعاً و قویاً خواهان اخراج هرچه سریع‌تر این رژیم منحوس و جعلی از کلیه صندوقهای وابسته به سازمان ملل متحد و در کمترین واکنش اخراج آن از کمسیون مقام زن و نیز پیمان نامه حقوق کودکان هستیم.

شایان ذکر است روانشناسان مختلفی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، کانادا، بلژیک، افغانستان، عراق، کویت، بحرین، سوریه، مالزی، اندوزی، سوئد و … این بیانیه را امضا کرده اند.

کد خبر 6062754 علی قدمی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند
  • جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟