Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:03:05 GMT

تزریق ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۶۴۶

تزریق ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی فارس

ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: پروژه‌های عمرانی جهش تولید علاوه بر اعتبارات معمول، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش کشاورزی استان تزریق کرد.

جعفر صبوری‌پور با بیان اینکه از ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی جهش تولید در فارس، ۲۱ مورد مربوط به بخش کشاورزی است، عنوان کرد: طرح‌های کشاورزی شامل ۱۳ پروژه اقتصادی و هشت پروژه عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، صبوری‌پور با بیان اینکه از هشت پروژه عمرانی، سه پروژه استانی است که اعتبارات مصوب آنها به صورت ۱۰۰ درصد تخصصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای ۶ پروژه ملی نیز با پیگیری‌های انجام شده، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و ابلاغ شده است.

صبوری‌پور بیان کرد: در بین ۱۳ پروژه اقتصادی بخش کشاورزی، چهار پروژه نیازمند تسهیلات می باشد که با همکاری دو بانک کشاورزی و توسعه تعاون در قالب تفاهم نامه، منابع مالی آنها در حال تامین است.

او اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ۳ درصد یارانه برای کاهش سود و کارمزد تسهیلات این طرح ها تامین می‌کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه پروژه‌ها در قالب تفاهم نامه بین استاندار فارس و سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد، اظهار کرد: از ۲۱ پروژه جهش تولید، ۱۲ پروژه تکمیل و تعدادی در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید. 

صبوری‌پور خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد و سایر پروژه‌ها نیز متناسب با تامین منابع تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس یارانه سازمان برنامه و بودجه کشور بانک کشاورزی کشاورزی فارس بخش کشاورزی صبوری پور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت