Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله پورابراهیمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرکز ثابت فنی و حرفه ای نزدیک به ۶۳ هزار و ۵۰۵ نفر ساعت برای ۳۴۰ مهارت آموز، مرکزهای سیار شهری ۷۲ هزار و ۱۸۵ نفر ساعت برای ۷۰۸ نفر و در روستاها، پادگان و محیط کار واقعی برای ۲۷۶ نفر آموزش فنی و حرفه ای انجام شد.

وی ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل دارای پنج کارگاه ثابت شامل برق صنعتی، ساختمان، برق خودرو، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج و تعمیر لوازم خانگی برای مردان و چهار کارگاه ثابت شامل طراحی دوخت، صنایع چوب، صنایع چرم، فناوری اطلاعات و صنایع دستی هنری برای زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، ۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل نیز در سال گذشته ۸۴ هزار و ۷۰۷ نفر ساعت آموزش برای ۳۸۵ نفر ارایه کردند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این شهرستان در رشته های فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، مراقبت و زیبایی، امورمالی وبازرگانی، صنعت ورزش، صنایع غذایی، صنایع دستی هنری، مدیریت صنایع، جواهرسازی و هنرهای نمایشی درحال فعالیت هستند.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: طی رهگیری های شغلی انجام شده در سال ۹۹ از آموزشهای فنی وحرفه ای، در شهرستان آران وبیدگل برای ۴۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است. 

وی افزود: سال گذشته ۹۰۸ نفر در آزمون‌های الکترونیک و ۱۱۲ نفر در آزمون های صنعت ساختمان و قالیبافی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل شرکت کردند.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران و بیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کاشان آران وبیدگل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به ارائه ۲۱ میلیون ساعت آموزش مهارتی در خوزستان در سال ۱۴۰۲ گفت: این آموزش‌ها در راستای  تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در ۱۹ گروه هدف مهارتی با هدف توسعه اشتغال و کاهش بیکاری به میزان ۲۱ میلیون و ۱۳ هزار و ۹۰۵ نفرساعت در دو بخش دولتی و غیردولتی اجرا شد که این میزان آموزش نسبت به تعهد سال قبل از آن ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: پارسال ۶۲ هزار و ۹۵۲ نفر دوره برابر با ۸ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۵۲ نفرساعت آموزش دولتی ارائه شده است و در این مدت ۶۲ هزار و ۱۲۱ نفردوره به میزان ۱۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۷۳ نفرساعت آموزش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است.

ملایی هزاروندی ادامه داد: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت، سیار شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی، روستاها، پادگان، زندان‌ها، جوامع عشایری، صنایع (ضمن کار، اصناف، جوار و بین کارگاهی)، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، دانشگاه‌ها، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، مهارت‌آموزی در محیط کار و همچنین برای زنان خانه‌دار و زنان سرپرست خانوار، مشمولان بیمه بیکاری و دانش‌آموزان در ۵۵ مرکز برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آموزش در کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی، بیش از یکهزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای زیر نظر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در استان خوزستان فعالیت دارند و بر اساس استاندارد‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

وی می‌گوید: امسال نیز برای ارتقای برنامه‌های آموزشی در سطح استان بیش از تعهد سال گذشته هدفگذاری شده است.

ملایی هزاروندی افزود: برنامه آموزشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۲۹ نفرساعت در ۲ بخش دولتی و غیر دولتی بوده است.

دیگر خبرها

  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد
  • کشت هندوانه ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • آغاز کشت هندوانه‌ی ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • بازگشت افزون‌بر ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال