Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور نخست‌وزیر عراق در امور انتخابات از تکمیل همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور خبر داد و گفت: انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو عبدالحسین الهنداوی مشاور نخست‌وزیر عراق در امور انتخابات از تکمیل همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشورخبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الهنداوی گفت: همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام چه از منظر قانونی و چه لجستیک تحقق یافته و کمیساریای عالی انتخابات عراق تاکید کرده که آماده است انتخابات را در دهم اکتبر آتی برگزار کند.

وی افزود: پارلمان، قوانین مربوط به دادگاه عالی فدرال و انحلال خود را تکمیل کرده همچنین رئیس جمهوری نیز حکم برگزاری انتخابات را صادر کرده است و همه امور در مسیر برگزاری انتخابات در موعد مقرر پیش می‌رود.

مشاور انتخاباتی الکاظمی در پایان اظهار داشت: انتخابات در یک روز در همه مناطق کشور برگزار خواهد شد و تعویقی در هیچ منطقه‌ای نخواهد بود.

«برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق پیشتر حکم برگزاری انتخابات در ۱۰ اکتبر آتی را امضا و بر نظارت بین‌المللی بر آن تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات زود هنگام در عراق برهم صالح و قدرت انتخابات نخست وزیری عراق برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل کاری در استان شروع شده است انتظار می‌رود مدیران مناطق و پیمانکاران نسبت به اجرای و تکمیل پروژه ها اقدام کنند.

ابراهیم صفری ۹ فروردین تصریح کرد: برخی معابر و خیابان های شهر اردبیل و سایر شهرها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: مطالبه اساسی مردم، تکمیل پروژه های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و از تمام ظرفیت های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد.

صفری گفت: شوراها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند، چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳