Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با اجرای محدودیت های ترافیکی در ایام انتشار ویروس کرونا شاهد افزایش چشمگیر خودروهای داری پلاک مخدوش هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ" ابوالفضل کهزادی" با اعلام این خبر گفت: این اقدام برای فرار از اعمال قانون بعد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است و تاکنون  ۳۰ دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از تشکیل بانک اطلاعاتی خودروهای پلاک مخدوش در پلیس راهور استان خبرداد و تصریح کرد : اطلاعات این خودروهای توقیفی در پلیس راهور وجود دارد و درصورتیکه دوباره دست به چنین اقدامی بزنند با استفاده از این اطلاعات مجازات بیشتری در انتظارشان خواهد بود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، کهزادی  از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودروهای پلاک مخدوش در معابر عمومی موضوع را از طریق شماره های  ۱۱۰یا ۱۲۰به پلیس  اطلاع رسانی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ابوالفضل کهزادی محدودیت کرونایی پلاک مخدوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره تا ۵ اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه،  سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره محدودیت در رفت و آمد داریم.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی است، تصریح کرد: تردد در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • برخورد با پلاک مخدوش موتورسیکلت ها
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک