Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:26:29 GMT

۷۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان سنقر و کلیایی بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۹۵۰

۷۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان سنقر و کلیایی بستری هستند

دکتر «احسان مهری» روز جمعه به ایرنا افزود: از مجموع ۷۲ فرد بستری، ۱۳ نفر در اورژانس و هشت نفر نیز به دلیل شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی تاکید کرد: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک است.

او بر استفاده از ماسک به عنوان یکی از راهکارهای مهم جلوگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: توصیه ما استفاده از ماسک از هنگام بیرون رفتن از منزل تا بازگشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهری همچنین خواستار پرهیز از هرگونه تجمع و دورهمی توسط مردم شد و افزود: باید همه ما به حذف چرخه انتقال ویروس با بیرون نرفتن و تجمع نکردن کمک کنیم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

براساس اعلام رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت قرمز، شهرهای جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 سنقر کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 سنقر ویروس کرونا کووید 19 سنقر کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟