Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:32:03 GMT

هوای مازندران تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۲۳۸

هوای مازندران تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری است

هواشناسی مازندران روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس تجریه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روز جاری، صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز به تدریج با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، وزش باد همراه با  رگبار پراکنده باران و احتمالا رعد و برق همراه می شود.

طبق این گزارش ، هوای استان در روز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در روز یکشنبه نیز صاف تا نیمه ابری و از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران به ویژه در مناطق غربی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز دوشنبه هفته آینده را صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی و اعلام کرد که با ورود سامانه گرم جنوبی دمای هوای از روز سه‌شنبه تا چهارشنبه روند افزایشی دارد و به ویژه شهروندان در روز چهارشنبه، افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات وزش باد گرم را تجریه خواهند کرد.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران هم نشان می‌دهد که دمای شهر ساری امروز (جمعه) در گرمترین ساعت به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در روز شنبه با با ۲ درجه افزایش به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها ساری مازندران بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران بارش باران ساری مازندران بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور صاف تا نیمه ابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران تا پایان هفته جاری شاهد هوایی صاف و افزایش محسوس دما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد اسدی، صبح امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت آب‌وهوایی این استان را تا پایان هفته صاف تا نیمه‌ابری دانست و اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران از روزهای سه‌شنبه بیست‌وهشتم تا روز دوشنبه هفته آینده سوم اردیبهشت صاف تا نیمه ابری گزارش می‌شود.

وی افزود: در صورت هرگونه تغییرات احتمالی در پیش‌بینی روزهای آینده باز اعلام خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: این وضعیت تا روز جمعه سی‌ویکم فروردین ادامه دارد.

اسدی با اعلام اینکه در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آتی نیز آب‌وهوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد در ارتفاعات با رگبار پراکنده است، گفت: در روز دوشنبه سوم اردیبهشت نیز مناطق غربی و ارتفاعات استان نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مرکزی و شرقی استان شاهد وضعیت آب‌وهوایی نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود.

کد خبر 745341

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران